NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
معاون فرهنگی دانشگاه تهران با بیان اینکه مسلما در دانشگاه تهران هیچ کسی حق اهانت به ارکان جمهوری اسلامی را ندارد، گفت: کسی که معتقد به رهبری نباشد جایی در دانشگاه تهران ندارد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران با حضور در بین دانشجویان معترض انجمن اسلامی دانشجویان مستقل که نسبت به سکوت مسئولین دانشگاه در برابر توهین برخی تشکل‌های دانشجویی به ارکان نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته بود حضور یافت و ضمن ستودن دغدغه دانشجویان نسبت به مسائل ارزشی نظام، اظهار داشت: عدم وجود چنین دغدغه‌هایی در رابطه با مسائل ارزشی پدیده‌ای خطرناک است.
 
وی اظهار داشت: ما از هفته گذشته پیگیر برگزاری جلسه عمومی با رئیس دانشگاه به منظور پاسخگویی در برابر اتفاقات اخیر دانشگاه تهران بوده و در صدد بر گزاری جلسه در زمانی مناسب جهت حضور حداکثری دانشجویان انقلابی هستیم.
 
وی ادامه داد: در رابطه با اتفاقات روزهای اخیر در جلسه شوری فرهنگی مفصلا صحبت کردیم. مسلما در دانشگاه هیچ کسی حق اهانت به ارکان جمهوری اسلامی به ویژه رهبری معظم انقلاب ندارد.
 
سرسنگی تاکید کرد: از نظر ما دانشگاه جای چنین افرادی نیست و دانشگاه چنین اقداماتی را پیگیری و با آن برخورد خواهد کرد.
 
وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که خواستار توضیح عمومی در برابر اهانت‌های علنی توسط انجمن تهران بود، خاطر نشان کرد: حتما توضیحات آن به صورت عمومی برای دانشجویان مطرح خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: دانشگاه به طور حتمی در برابر این حوادث موضع گیری خواهد کرد و این اطمینان خاطر را به دانشجویان انقلابی میدهیم که ارکان دانشگاه و رئیس دانشگاه اجازه نخواهند داد که عده بسیار قلیلی باتحلیل‌های شخصی خودشان بخواهند فضای آرامشی که در نظام و دانشگاه هست را به خطر بیاندازند و مطمئنیم این افراد جزو نظام نیستند و کسانی هستند که دنبال اتفاقات و آشوب‌های پس از آن هستند و دوست ندارند نظام و انقلاب به سمت آینده‌ای روشن گام بردارد، لذا قطعا در دانشگاه با این اتفاق برخورد خواهد شد، در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه هم بر این نکات تاکید شد و رئس دانشگاه عنوان کردند که هر کسی بخواهد کاری انجام بدهد که باعث توهین به رهبری بشود مقابل آن خواهیم ایستاد.
 
وی افزود: باتوجه به اظهارات دبیر انجمن تهران مبنی بر بی‌اطلاعی و ابراز اعتراض نسبت به توهین‌های صورت گرفته دانشگاه مجددا مواضع خود را به صورت عمومی اعلام می‌دارد.
 
سرسنگی ضمن تشکر از احساسات و حساسیت دانشجویان معترض(انجمن اسلامی دانشجویان مستقل)ابراز داشت: امیدواریم این اتفاقات برای کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند هر حرمتی را بشکنند تجربه ای شده باشد. همین امروز دانشگاه موضع شفاف خود را در برابر این حوادث در اختیار رسانه قرار خواهد داد.
 
وی گفت: همه مسئولان دانشگاه تهران معتقد به ولایت و رهبری هستند و کسی که به رهبری معتقد نباشد جایی در دانشگاه تهران ندارد.

[ سه شنبه 95/1/31 ] [ 11:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 240
بازدید دیروز: 359
کل بازدیدها: 4403712