NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
عارف حداقل یک‌ سال نمایندگی را تجربه و بعد دعوی ریاست کند
نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس نهم با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با فرقه ضاله بهائیت، گفت: آقای هاشمی باید با دخترش همان برخوردی را می‌کرد که آیت‌الله محمدی گیلانی یا آیت‌الله خزعلی با فرزندانشان کردند.
هاشمی در برخورد با دخترش از حضرات آیات گیلانی و خزعلی الگو بگیرد / عارف حداقل یک‌ سال نمایندگی را تجربه و بعد دعوی ریاست کند
به گزارش عصر امروز، حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده عصر امروز در نشست خبری خود با مسؤولان خبرگزاری‌های استان یزد در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره دیدار فائزه هاشمی با فرقه ضاله بهائیت، با محکوم کردن این دیدار اظهار داشت: وقتی مربی خانواده برای تربیت فرزندانش تلاش نکند، این دیدارها هم پس‌لرزه‌های آن رفتارها خواهد بود.

 وی افزود: بهائیت منفورترین فرقه‌ای است که در دنیا وجود دارد و دشمنان اسلام، وهابیت و بهائیت را در اهل سنت و تشیع ایجاد کردند تا اسلام را نابود کنند، به گونه‌ای که بهائی‌ها بیشترین ظلم را به ایران کردند.
 
آقای هاشمی باید با دخترش همان برخوردی را می‌کرد که آیت‌الله محمدی گیلانی یا آیت‌الله خزعلی با فرزندانشان کردند

زارع‌زاده بیان کرد: دیدار فائزه هاشمی با یکی از بزرگان این فرقه یک حماقت بزرگ بود و در مجموع فائزه هاشمی یک هنجارشکن بی‌دین است و این حرکت او بزرگترین توهین به هنجارهای دینی بود.
 
نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز تصریح کرد: آقای هاشمی باید با دخترش همان برخوردی را می‌کرد که آیت‌الله محمدی گیلانی یا آیت‌الله خزعلی با فرزندانشان کردند در حالی که او تنها با کلماتی مبهم به مسأله دیدار فائزه هاشمی با فرقه ضاله بهائیت اشاره کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که نظام ما خود غربالگر است و خدا می‌خواهد که برخی افراد خودشان را به دست خودشان یا به دست اولاد نابابشان نشان دهند تا خود به خود کنار گذاشته شوند اما کاش این افراد حداقل به عناوین خود توجه کنند.
 
زارع‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقابل و رقابت تعجب‌برانگیز لاریجانی و عارف برای ریاست مجلس گفت: لاریجانی باند خود را در مجلس دارد و عارف نیز همینطور و متأسفانه اقداماتی انجام می‌شود که در شأن هیچ‌یک از این‌ها نیست.
 
مجلس دهم فضای نامناسبی دارد و هنوز شروع نشده به تشک کشتی شبیه است

وی افزود: اما معتقدم اگر ریاست مجلس به عارف برسد، بزرگترین ضربه را هم به خود، هم به مجلس و هم به دولت می‌زند، زیرا هیچ تخصصی در این زمینه ندارد و حتی یک سال نمایندگی مجلس در کارنامه وی نیست.
 
زارع‌زاده با اشاره به اینکه رئیس مجلس هر سال با آراء نمایندگان عوض می‌شود، بیان کرد: کاش عارف حداقل یک سال به همان کار نمایندگی بپردازد، بنشیند و تماشا کند و یاد بگیرد آنگاه از سال دوم برای ریاست مجلس کاندید شود.
 
وی تصریح کرد: کسانی که می‌گویند به هر قیمتی رئیس مجلس خواهم شد و برای آن این‌ همه تلاش می‌کنند،‌ به طور قطع دلسوز مردم نیستند و اینها جنگ قدرت است و متأسفانه بر خلاف کلام شهید بهشتی، اینها تشنگان قدرت هستند.
 
زارع‌زاده در مورد فضای مجلس دهم نیز گفت: مجلس دهم فضای نامناسبی دارد و هنوز شروع نشده به تشک کشتی شبیه است و متأسفانه افرادی که ورود یافته‌اند به ویژه افرادی که از حوزه انتخابیه تهران هستند، تجربه کافی و مهم‌تر از آن تدبیر و اندیشه ندارند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برجام و تصویب شدن آن در دولت نهم نیز گفت: زمان‌بر شدن برجام داشت کار دست کشور می‌داد، بنابراین برجام باید تصویب می‌شد تا هم مردم و هم آنها که شعار برجام سر می‌دادند باور کنند که برجام مشکلی حل نخواهد کرد.

[ جمعه 95/2/31 ] [ 11:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 253
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392593