NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
رسانه های بیگانه و اپوزیسیون در زمینه انکار یا دست کم کوچک نمایی استقبال تاریخی علما و مردم قم از رهبر انقلاب دچار معضل شده و به همین دلیل به هر شیوه نامعقولی دست یازیدند.به گزارش کیهان، تمام این رسانه ها در اقدامی هماهنگ اقدام به سانسور آن دسته از عکس های استقبال میلیونی مردم در قم کردند که عمق جمعیت را نشان می دهد یا از آسمان، امتداد کیلومتری جمعیت انبوه استقبال کننده را در خیابان های شهر مقدس قم نشان می داد. این سانسور رسانه ای (تقلید از کبک در فرو بردن سر زیربرف) در حالی است که در عصر انفجار اطلاعات و تنوع رسانه ها، مخاطبان می توانند خبرها و واقعیت ها را دریابند. این رویکرد در حالی است که با توجه به تبلیغات چند هفته ای رسانه های مذکور با ادعای محوری، «پیش بینی استقبال سرد»، مخاطبان منتظر بودند گزارش این رسانه ها از واقعیت و راستی آزمایی ادعای خود را مشاهده کنند. به همین دلیل هم اعتبار و حیثیت رسانه های مذکور در آمریکا و انگلیس و برخی کشورهای اروپایی و -نیز رسانه های ضدانقلاب داخلی- به شدت لطمه خورد.

از سوی دیگر سایت «روز نت» که توسط سلطنت طلبان ورشکسته مدیریت می شود، با نمایش تصویر 3 نفر از استقبال کنندگان که از سوی رسانه ها و خبرگزاری های رسمی جمهوری اسلامی منتشر شده، تحلیلی از سر بلاهت منتشر کرد و مدعی شد استقبال کنندگان، مهاجران آفریقایی و عرب و عراقی بوده اند! رسانه هایی از این دست به هنگام سفر رئیس جمهور کشورمان به لبنان هم مدعی شده بودند استقبال کننده ها از ایران به لبنان رفته بودند!

از سوی دیگر «آرش-س» همکار صدای آمریکا که پیش از فرار از کشور در نشریات زنجیره ای فعالیت می کرد، در گزارش خود مدعی شد «جز روحانیون خودی و رسمی کسی استقبال نرفت، از جمله آیت الله ابراهیم امینی و آیت الله رضا استادی و جوادی آملی». گویا ذات فرار از کشور و اقامت در کشورهایی نظیر آمریکا برای همکاران نشریات زنجیره ای فراموشی آور است، چه اینکه همین صدای آمریکا و انواع رسانه های همسو، در اوج آشوب و فتنه سال گذشته و در راستای عملیات فریب و جنگ روانی، به دروغ چنین القا می کردند علمایی چون حضرات آیات جوادی آملی، امینی و استادی از نظام جدا شده و مقابل رهبری قرار گرفته اند!! این رسانه های کاملاً حرفه ای و بی غرض! اکنون به جای اینکه اعتراف کنند یک سال به مخاطبان خود دروغ تحویل دادند، با پررویی و خودفریبی، حضور شخصیت هایی از این دست را نشانه ای می دانند که جز روحانیون خودی و رسمی کسی به استقبال نرفته است! گویا که مثلاً منتظر بوده اند فلان روحانی نمای ضد انقلاب -که توسط گویانیوز و رادیو فردا به عنوان «مترقی، مرجع نواندیش و مجتهد واقعی» معرفی می شود- یا برخی وابستگان به باند مهدی هاشمی که ارتباط وثیقی با گروهک نهضت آزادی دارند، در کنار دریای مواج محبت ملت شریف و علمای متعهد و انقلابی حاضر شده باشند!

[ پنج شنبه 89/7/29 ] [ 5:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 140
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392235