NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
آیت الله جنتی با بیان اینکه اقدامات پلیس در عرصه های مختلف اثرگذار و هوشمندانه است، بر حمایت همه جانبه شورای نگهبان از اقدامات قانونی پلیس تاکید کرد.
به گزارش عصرامروز، سردار حسین اشتری با آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله احمد جنتی در این دیدار با تقدیر از زحمات پلیس در عرصه های مختلف، اقدامات پلیس را اثرگذار و هوشمندانه دانست.

رئیس مجلس خبرگان رهبری، اقدامات نیروی انتظامی در حوزه امنیتی و اخلاقی را بجا، موثر و هوشمندانه معرفی و بیان کرد : رویکرد اتخاذی پلیس در این حوزه در مسیر درستی تعریف شده است.

وی اقدامات همزمان و همسوی همه دستگاه های مسئول را در رسیدن به جامعه دینی و اخلاقی موثر دانست و عنوان کرد:  ناجا علاوه بر انجام وظایف ذاتی و قانونی، در برگزاری جلسات مشترک و مطالبه گری از دستگاه های مسئول به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و عمومی نیز اقدام کند.

دبیر شورای نگهبان، از حمایت همه جانبه شورای نگهبان از اقدامات قانونی پلیس خبر داد و خواستار استمرار ماموریت های قانونی نیروی انتظامی شد.

اقدامات ناجا  در حوزه امنیت اجتماعی و اخلاقی

سردار حسین اشتری با ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی، برنامه ها و اقدامات پیش روی پلیس را تشریح کرد.

وی با اشاره به هوشیاری و اشرافیت اطلاعاتی نیروهای پلیس در جای جای کشور ، اقدامات فرهنگی، اجتماعی به منظور پیشگیری اجتماعی را از برنامه های ناجا معرفی کرد.

فرمانده نیروی انتظامی، از افزایش 25 درصدی اقدامات پلیس در حوزه امنیت اجتماعی و اخلاقی در چهار ماه اول سال 95 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

وی، لازمه پایداری امنیت در کشور را محصول مشارکت تمامی دستگاه ها و مردم دانست و گفت: با تلاش همگانی و مشارکت مستمر مردم می توان در مواجهه با پدیده ها و آسیب های اجتماعی گام های بلند و موثرتری برداشت.

[ پنج شنبه 95/5/28 ] [ 11:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 153
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392493