NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
هنوز مردم ایران خاطران نیم قرن خیانت، خباثت و اعدام و زندان و شکنجه خاندان پهلوی را فراموش نکرده اند و معلوم نیست این مردک(ربع پهلوی) با چه رویی خواسته به گمان خودش مردم ایران را فریب بدهد.
ربع پهلوی نماد خاندان خشونت طلب و آدم کش پهلوی ها
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز هنوز زود است که یکی از بقایای خاندان ستمشاهی پهلوی ادای انسانهای آزاده را دربیاورد و با درست کردن هشتک و از این مزخرفات بخواهد سیاهی و آدم کشی خاندان خود را به دست فراموشی بسپارد.

بنا بر این گزارش هنوز مردم ایران خاطران نیم قرن خیانت، خباثت و اعدام و زندان و شکنجه خاندان پهلوی را فراموش نکرده اند و معلوم نیست این مردک(ربع پهلوی) با چه رویی خواسته به گمان خودش مردم ایران را فریب بدهد.

به گزارش خبرنگار ما اخیرا و پس از رونمایی حامیان داخلی داعش در ایران با پخش نوار سخنرانی منتظری که در حمایت از منافقین اشک تمساح ریخته است، ربع پهلوی هم با راه انداختن یک کمپین خواستار نه به اعدام و خشونت شده است!
به گزارش عصر امروز جوجه پهلوی ما که خاندان سیاهش در نیم قزن حکومت بر کشور از انواع خشونت ها علیه مردم ایران استفاده کرده اند قطعا نمی تواند دم از عدم خشونت بزند. وی که خاندانش کارنامه کشتار جمعه سیاه 17 شهریور، آتش زدن سینما رکس آبادان، کشتن طلاب در مدرسه فیضیه در روز شهادت امام صادق(ع) و مردم قم در 15 خردارد 42، کشتن مردم بسیاری از شهرها از جمله پیشوای ورامین و تبریز که در چهلم شهدا راهپیمایی کرده بودند، کشتن مردم مشهد در صحن حرم امام رضا(ع) و در مسجد گوهرشاد گرد آمده بودند و صدها کشتار دیگر در پرونده کثیف خاندانش می باشد قطعا نمی تواند از عدم خشونت سخنی به میان بیاورد.

قطعا این آدمک آمریکا و اسرائیل اگر قرار است در خصوص عدم خشونت حرفی بزند ابتدا باید از پدر و پدر بزرگش برائت بجوید و آنها را بخاطر کشتن مردم ایران گناهکار بداند و اموال غارت شده ای که الان با آن در حال خوشگذرانی می باشد را به کشور پس بدهد سپس به ابراز نظر در خصوص عدم خشونت و اعدام بپردازد.

[ پنج شنبه 95/5/28 ] [ 11:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 104
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392444