NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
اینکه مطهری قرار است نخود هر آشی شود و به جای علما نیز فتوا دهد و دخالت نماید نباید سبب شود که حرمت امام رئوف ما را زیر سئوال ببرد و وی همانند متوکل که امام هادی علیه السلام را به مجلس لهو دعوت کرد و از حضرت خواست تا شعر بخواند وی نیز نسبت به امام ثامن علیه آلاف و التحیته و الثنا چنین جسارت و گستاخی را روا بدارد و بگوید اگر حضرت بود شاید در کنسرت شرکت می کرد جای هیچ توضیحی را باقی نمی گذارد که وی صلاحیت این منصب را ندارد.
اهانت مطهری به ساحت قدسی امام رضا(ع)
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز رادیو فردا به نقل از علی مطهری نوشت که وی با موضعگیری نسبت به نظرات علما در خصوص حریم امام رضا علیه السلام گفته است که " شاید خود امام رضا هم پای کنسرت می‌نشست!" 

بنا بر این گزارش رادیو فردا در این مطلب با اشاره به سخنان مطهری در جمع دانشجویان نوشت: " نایب رئیس مجلس ایران از تکرار «بی‌انضباطی مالی گستاخانه» در ایران انتقاد کرد، بخشی از افشاگری‌های اقتصادی در کشور را «سیاسی» دانست? خواستار پایان حصر رهبران جنبش سبز شد و احتمال داد که خود امام هشتم شیعیان هم «پای کنسرت می‌نشست». "

 


به گزارش خبرنگار ما ابتدا به برخی دیگر از محورهای سخنان این نماینده اصلاح طلب که در خبرگزاری دانشجو منعکس شده است توجه نمایید: 

**«در دولت در حال حاضر این موضوعات(فیش های نجومی) در حال جمع شدن است... بدانید بخشی از این موضوعات را سیاسی کرده‌اند... تا با این حرکات دولت را بکوبانند. مطمئن باشید که این موضوعات و سر و صداها بیش از حد است و این گونه نبوده است.» 
**«شاید اگر امام رضا هم بود پای کنسرت می‌نشست. برخی می‌گویند حریم امام رضا را حفظ نمی‌کنید که این موضوعات نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.» 
**«چیزی به نام حریم امام رضا وجود ندارد.» 

به گزارش عصر امروز در خصوص سخنان گستاخانه و بی شرمانه علی مطهری باید گفت:

1- در اینکه چون وی مدافع این دولت است و می خواهد چشم بر روی اختلاسها و خطاهای روی داده ببندد هیچ حرفی نیست یا اینکه بخواهد دوستان محصور خائنش را به هر طریقی آزاد نماید باز نیز هیچ حرفی نیست ولی اینکه بخواهد برای ولنگاری عده ای پای قدسی حریم امام رضا علیه السلام را به میان بکشد جای هیچگونه سکوتی باقی نمی گذارد.

2- اینکه وی قرار است نخود هر آشی شود و به جای علما نیز فتوا دهد و دخالت نماید نباید سبب شود که حرمت امام رئوف ما را زیر سئوال ببرد و وی همانند متوکل که امام هادی علیه السلام را به مجلس لهو دعوت کرد و از حضرت خواست تا شعر بخواند وی نیز نسبت به امام ثامن علیه آلاف و التحیته و الثنا چنین جسارت و  گستاخی را روا بدارد و بگوید اگر حضرت بود شاید در کنسرت شرکت می کرد جای هیچ توضیحی را باقی نمی گذارد که وی صلاحیت این منصب را ندارد.

لذا به هیات رییسه مجلس دوستانه یادآور می شویم تا آتش این گستاخی دامن مجلس و شما را نگرفته است خودتان با وی برخورد نمایید و صلاحیت مطهری را برای ادامه نمایندگی لغو نمایید.

[ پنج شنبه 95/8/13 ] [ 9:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 159
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392254