NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
اگر جمهوری اسلامی ایران در سوریه و عراق ورود کرده است اولا به درخواست رسمی دولتهای آن کشورها بوده است، ثانیا جنگ در آن کشورها به وسیله عوامل دست پرورده شیطان بزرگ بوقوع پیوسته بود و سپس ایران وارد شده است و ثالثا اگر ایران نبود معلوم نبود الان امثال تاجزاده خائن در کجا بودند و ایا می توانستند اینگونه علیه مدافعان حرم که خون مطهرشان ضامن امنیت موجود است رجز بخواند و ناشکری نماید.
خیانت تاجزاده و اصلاح طلبان به مدافعین حرم رسید!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز تاجزاده که خود را باهوش و لیدر جریان اصلاح طلب می داند معلوم نیست چرا از حل یک پرسش ساده اینقدر عاجز مانده است.

بنا بر این گزارش وی در یک مغلطه عجیب مدعی شده است که: " درباره استدلال اگرامروز در سوریه نجنگیم فردا باید در ایران بجنگیم؛ این همان استدلال جورج بوش است فاقد وجاهت اخلاقی و انسانی می باشد!؟

به گزارش خبرنگار ما تاج زاده در مصاحبه با هفته نامه رو به رو گفته است که آمریکا در زمان بوش گفته بود که اگر در خارج از کشورمان نجنگیم باید در کشور خودمان بجنگیم و این استدلال الان ایران در سوریه و عراق می باشد...


به گزارش عصر امروز اما در جواب این نادان باید گفت:

اولا؛ آمریکا خودش در سایر کشورها یا جنگ افروزی می کرد و یا توسط عوامل خودساخته همانند طالبان، داعش و... جنگ افروزی به راه می اندازد و سپس برای مداخله نیز اقدام به ورود به آن کشورها و آنهم بدون اجازه مردم و دولتهای آن کشورها می نماید. سابقه تمام جنگ های آمریکا در چند دهه اخیر از مداخله در پاناما گرفته تا در افغانستان، عراق، سوریه و ... همه گواهی بر ادعای ما می باشد و لذا اینکه آمریکا جنگ پیشگیرانه می نماید دروغ و حیله ای بیش نیست و این را دیگر بچه های مقطع دبستان نیز به خوبی درک می کنند و اینکه لیدر فکری و عقیدتی اصلاح طلبان و فتنه گران از درک آن عاجز است نکته ای است که باید عقلای این قوم یاجوج و ماجوج پاسخ بدهند.

ثانیا؛ اگر جمهوری اسلامی ایران در سوریه و عراق ورود کرده است اولا به درخواست رسمی دولتهای آن کشورها بوده است، ثانیا جنگ در آن کشورها به وسیله عوامل دست پرورده شیطان بزرگ بوقوع پیوسته بود و سپس ایران وارد شده است و ثالثا اگر ایران نبود معلوم نبود الان امثال تاجزاده خائن در کجا بودند و ایا می توانستند اینگونه علیه مدافعان حرم که خون مطهرشان ضامن امنیت موجود است رجز بخواند و ناشکری نماید.

[ پنج شنبه 95/8/13 ] [ 9:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 547
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405253