NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
آیا دادگاه ویژه ورود می کند/
آیا این فرد واقعا درس حوزوی خوانده است؟
محمد علی آهنگران در حمایت از یک اقدام زشت، بجای اینکه مصداق آیه وَلاَ تَعَاوَنُواْ عَلَى الإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ باشد با موضعگیری عجیب و با سرپوش گذاشتن بر گناه و منکر علنی و ادامه دار یک مفسد، غیر مستقیم از عمل زشتی حمایت کرده است.
آیا این فرد واقعا درس حوزوی خوانده است؟
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز محمد علی آهنگران در حمایت از یک اقدام زشت، بجای اینکه مصداق آیه وَلاَ تَعَاوَنُواْ عَلَى الإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ باشد با موضعگیری عجیب و با سرپوش گذاشتن بر گناه و منکر علنی و ادامه دار یک مفسد، غیر مستقیم از عمل زشتی حمایت کرده است.

بنا بر این گزارش اقدام جدید گلشیفته در برهنه شدن در فیلمی جدید که مورد اعتراض خبرنگاری واقع شده است و وی قصد داشته از پدر وی موضعش را بپرسد به مذاق این باصطلاح طلبه اصلاح طلب خوش نیامده و در حالی که او را بخاطر ملامت یک پدر مورد خطاب قرار داده بود خود نیز آن خبرنگار را به استهزا و ملامت گرفته است!

به گزارش خبرنگار ما وی در بخشی از سخنش که معلوم نیست از کجا آورده است ادعا نموده است که: "  زشتی عمل گلشیفته به حدی بود که خودش چندی پس از آن اعتراف کرد که کارش اشتباه بوده است. روی سخنم اما با گلشیفته نیست. با سایت و خبرنگاری است است که زرد نویسی و زرد گویی را از حد گذرانده و دست به سیاه نویسی و سیاه گویی زده و پدری پیر را بخاطر گناه فرزندش به چالش می کشد و فکر می کند که مشغول چه کار خوبی است..."



به گزارش عصر امروز در این خصوص باید گفت:

1- اینکه گلشیفته ابراز ندامت کرده اولا از کجا همچین چیزی را آورده اید که این نیز خود نکته ای است که باید بیان نمایید و اگر به گفته شما وی چنین اعترافی کرده بود پس چرا هنوز در حال لخت شدن در این فیلم و آن فیلم و برای این بازیگر و آن بازیگر و این مجله و فلان مجله می باشد!

2- اینکه گفته اید پدر وی تقصیری ندارد بله حتما تصمیم اولیه وی پدرش هیچ تقصیری ندارد ولی وقتی این پدر و مادر با سفر به خارج از کشور در کنار بدن نیمه عریان وی جشن تولد می گیرند و عکس یادگاری با این هنر پیشه نیمه عریان می گیرند و آن را نیز در سایتها منتشر می کنند دیگر نمی شود گفت که خانواده وی در ادامه مسیر منحرف وی تقصیری ندارند بلکه با این اقدامات، تمام گستاخی های وی را تایید می نمایند و بر آن صحه می گذارند که این اقدام خلاف موازین شرعی می باشد.

3- شما که درس دین خوانده اید بفرمایید کجای اقدام گلشیفته و یا حمایت پدر وی از او اقدام افراد مومن می باشد که چنین روایت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را خرج وی کرده اید و آیا به نظر خودتان با چنین تحریفی که از سخن پیامبرصلی الله علیه و آله و سلم نموده اید نباید توسط قوه قضایه مورد رسیدگی قرار بگیرد؟  

4- اینکه شما که ادعا می کنید یک درس خوانده حوزوی هستید بدانید که در تعصبات قبیله ای و حزبی خود بدجوری گیر کرده اید که همین متاسفانه سبب شده است شما مصداق آیه شریفه وَلاَ تَعَاوَنُواْ عَلَى الإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ شوید و در تمام مواضع و کارهایتان به اهل باطل و گناه کمک و همکاری نمایید و در این میان باید به بد عاقبتی اقدام خودتان فکری نمایید که بدانید از شما گنده ترها در این میان زیر پای مردم ایران له شده اند شما که دیگر رقمی به حساب نمی آیید؟!

[ پنج شنبه 95/8/13 ] [ 9:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 128
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392223