NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
جلسه با متهمین امنیتی در روزهای گذشته و همچنین دیدار صبح پنج شنبه در مدرسه ای در منطقه دو تهران که رئیس مدرسه وابسته به جریان افراطی اصلاحات می باشد نشان از رویکردی دارد که دانش آشتیانی به جای آمدن در بین معلمان واقعی اسیر گروهی منفعت طلب از جریانات سیاسی شده است.
تلاش یک جریان خاص سیاسی برای قبضه آموزش و پرورش
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز متاسفانه علیرغم اینکه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش باید بیشتر در کنار فرهنگیان باشد اما در روزهای گذشته اسیر تشکل های سیاسی شده است که چندان در آموزش ک پرورش مقبولیتی ندارند. 

بنا بر این گزارش جلسه با متهمین امنیتی در روزهای گذشته و همچنین دیدار صبح پنج شنبه در مدرسه ای در منطقه دو تهران که رئیس مدرسه وابسته به جریان افراطی اصلاحات می باشد نشان از رویکردی دارد که دانش آشتیانی به جای آمدن در بین معلمان واقعی اسیر گروهی منفعت طلب از جریانات سیاسی شده است. 

 


به گزارش خبرنگار ما اینکه آقای دانش! اسیر سیاسی کاران شود قطعا چیزی نیست که معلمان از وی انتظار داشته باشند و فرهنگیان از وزیر کار سیاسی نمی خواهند. قابل ذکر است جلسه ای با حضور عده ای از عوامل جبهه منحله مشارکت در منطقه دو تهران و آقای دانش آشتیانی برگزار شد باعث دلسردی دلسوزان فرهنگی گردیده است . همچنین در این جلسه حاجی وزیر اسبق آموزش و پرورش و ح.ط از حامیان جریان فتنه حضور داشتند. 
 
به گزارش عصر امروز مواضع و سخنان وزیر پیشنهادی در خصوص حمایت از فتنه گران باعث شده است تا نمایندگان مجلس واکنش های متفاوتی را در این خصوص داشته باشند. در این زمینه قاضی زاده در مصاحبه با خبرگزاری فارس عنوان داشته که: با توجه به سابقه شرکت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در فتنه 88، هیچ‌گونه موضعی به جز محکوم کردن و برائت جستن از سران فتنه قابل پذیرش نیست. 

وی تاکید کرده است که مقوله فتنه 88 جزو خطوط قرمز است و کسانی که در آن دخالت داشتند قابل گذشت نیستند، به ویژه کسانی که در آن دخالت داشته و هیچ گاه نیز حاضر به توبه و عذرخواهی نشدند. 

حالا باید منتظر ماند و دید وزیر پیشنهادی چه موضعی در خصوص فتنه 88 اتخاذ می نماید. 

[ پنج شنبه 95/8/13 ] [ 9:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 397
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392737