NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

به گزارش شبکه ایران، این سایت با اشاره به نامه اخیر حزب منحل اعلام شده و غیرقانونی "مشارکت" که در پی لغو مجوز و توقف فعالیت‌هایش از نظر قانونی مجاز به تحرکات حزبی نمی‌باشد، مدعی شده است: دلیل مخاطب قرار دادن هاشمی، نبودن گوش شنوا در هیچ یک از ارکان کشور است.

روزآنلاین همچنین اظهارات آقای هاشمی در نماز جمعه 26 تیر و حمایت او از اغتشاشگران را یکی دیگر از دلایل ارسال نامه حزب منحله مشارکت به وی ارزیابی کرده و ضمن حمایت از مواضع ساختارشکنانه آقای هاشمی، نوشته است: نگرانی هاشمی از سرنوشت کشور و انقلاب بخصوص در طول یکسال گذشته که دوران سختی برای کشور و مردم بود هم یکی از دلایل ارسال نامه به وی است.

فعالان سیاسی این تحلیل سایت وابسته به جریان فتنه را به دلیل برخی مواضع آقای هاشمی در حمایت از سران فتنه ارزیابی کرده‌اند؛ مواضعی که سبب شد تا مردم در راهپیمایی گسترده و میلیونی 9 دی، با شعارها و دست نوشته‌های خود از او بخواهند که تا مرزبندی شفافی میان خود و فتنه‌گران مشخص کند.

البته این مطلب درحالی از سوی این سایت ضدانقلاب منتشر شده که حزب مشارکت سابقه طولانی مدتی در انتشار بیانیه و نامه‌های سرگشاده توهین‌آمیز خطاب به مسئولان نظام دارد که این نامه‌ها معمولا پای ثابت استنادات رسانه‌های بیگانه برای تبلیغات رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

گفتنی است حزب مشارکت به عنوان بازوی اجرایی جریان فتنه 88 و یکی از محرکان اصلی حامیان میرحسین موسوی در ایجاد آشوب‌های خیابانی، نقش موثری در شعله‌ور شدن فتنه و از دست رفتن جان تعدادی از مردم داشت که اعتراف برخی اعضای این حزب در دادگاه‌ها، باعث انزوای حزب در میان مردم و موجب کناره گیری برخی چهره‌های اصلی حزب مانند سعید حجاریان شد.


[ سه شنبه 89/8/4 ] [ 11:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 138
کل بازدیدها: 4400036