NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

غلامرضا فیض پدر شهید محمد فیض از شهدای فتنه پس از انتخابات سال گذشته در پاسخ به سوال یک روزنامه نگار فراری اظهار داشت: کسی که در راه انقلاب و نظام فداکاری کند، این برایش زیبا‌ترین چیز است.

به گزارش شبکه ایران، غلامرضا فیض در پاسخ به سوال علی نژاد، روزنامه نگار فراری مقیم انگلستان مبنی بر اینکه این یک سال بر شما که فرزندتان را از دست داده اید چگونه گذشت، با ابراز خرسندی از شهادت فرزندش اظهار می‌کند: خوش گذشته و چیز بدی نگذشته است؛ کسی که در راه انقلاب و نظام فداکاری کند، این برایش زیبا‌ترین چیز است. ما برای این انقلاب و نظام هزینه زیادی داده‌ایم. هم در دوران جنگ و هم در این دوران که عده‌ای برای رسیدن به قدرت حاضر نشدند نتیجه انتخابات را بپذیرند و در نتیجه خسارات جانی و مالی به خیلی‌ها وارد شد که ما هم یکی از آنها بودیم.

بر اساس گزارش شبکه خبر دانشجو، پدر شهید محمدحسین فیض با تاکید بر اینکه ما به احمدی‌نژاد رای داده ایم چون یک فرد مخلص و عدالت محور بود و حالا هم مقصر کشته شدن پسرم کسانی هستند که به ناحق و برای چهار روز بودن در مسند قدرت این برنامه ها را راه انداختند.

غلامرضا فیض با اشاره به ولایت‌پذیری فرزندش می افزاید:‌ رهبر انقلاب مثل باران رحمت بر سر مستضعفان عالم و به عنوان نایب امام زمان هستند و تا زمان ظهور آقا امام زمان، تمام خانواده پیرو ایشان هستیم. پسر من هم اگر سیاسی نبود، ولی عاشق ولایت بود و اعتقاد راسخ داشت.


[ سه شنبه 89/4/29 ] [ 9:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 149
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392244