NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

شـبکـه ایـران: سایت صدای آمریکا VOA ارگان رسانه‌ای سازمان جاسوسی آمریکا در مطلبی تحت عنوان "زنان مقتدر مردان سیاست" به قلم نگار مرتضوی به تعریف و تمجید از زنان پادشاهان ایران پرداخته است.

نگارنده این مطلب با پرداختن به نقش زنان پادشاهان ایران سعی در آن داشته است که به نوعی این زنان به اصطلاح مقتدر مردان سیاست را به گونه‌ای به زهرا رهنورد پیوند دهد و از وی نیز به عنوان زن مقتدر یک مرد سیاسی یاد کند!

اما جالب اینجاست که نام زهرا رهنورد در این رنکینگ، در بین  زنان حرمسرای ناصرالدین شاه قاجار، فرح دیبا همسر محمدرضا پهلوی، مریم فیروز همسر نورالدین کیانوری عضو برجسته حزب توده، پروانه اسکندری همسر داریوش فروهر از اعضای حزب ملت و مریم عضدانلو (مریم رجوی) همسر مسعود رجوی به چشم می‌خورد.

صدای آمریکا در ادامه این مطلب از کسانی همچون جمیله کدیور همسر عطاالله مهاجرانی، فاطمه کروبی همسر مهدی کروبی و فخرالسادات محتشمی‌پور همسر مصطفی تاج‌زاده نیز به عنوان "زنان مقتدر مردان سیاست" نام برده است.

نویسنده این مطلب نوشتن نامه‌های سرگشاده علیه جمهوری اسلامی و مسئولان نظام و مقامات بلندپایه قضایی، برگزاری تجمعات غیرقانونی در مقابل زندان‌ها و مصاحبه با رسانه‌های فتنه‌گر را دلیل اصلی خود برای انتخابات همسران سران فتنه به عنوان "زنان مقتدر مردان سیاست" آورده است.

صدای آمریکا در پایان خاطر نشان کرده است که این زنان به اصطلاح مقتدر مردان سیاست با نامه‌نگاری‌های خود دستگاه قضا را به چالش کشیده‌اند!


[ پنج شنبه 89/8/6 ] [ 7:48 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 217
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392557