NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 

اخبار دریافتی حاکی از آن است که مهدی کروبی قرار است بزودی بیانیه ای بمناسبت سالگرد انقلاب مشروطه که توسط اتاق فکر جریان فتنه سبز خارج نشین تهیه شده را منتشر کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی مشرق، اتاق فکر جریان فتنه سبز که در خارج کشور فعالیت دارد در آخرین جلسه خود تصویب کردند بیانیه ای را به مناسبت سالگرد مشروطه برای کروبی نوشته و ضمن تماس با واسطه های داخلی خود این بیانیه را به اسم و امضای کروبی منتشر کنند.

به گفته برخی نزدیکان مهدی کروبی کاندیدای شکست خورده انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری قرار است وی بزودی بیانیه ای ساختارشکنانه بمناسبت سالگرد انقلاب مشروطه که توسط اتاق فکر خارج از کشور تهیه شده را منتشر کند. این اتاق فکر درصدد است با استفاده از مناسبت‌های تقویمی، تنفس مصنوعی جنبش سبز را ادامه دهند.

در بیانیه مذکور با استفاده از شبیه‌سازی‌های تاریخی، مجلس شورای اسلامی یک مجلس فرمایشی و حکومتی عنوان می‌شود که طی آن حکومت با ردصلاحیت‌های حساب شده، نمایندگان خود را در آن وارد کرده است و بنابراین مجلس کنونی مغایر با خواست آزادیخواهانی چون سیدجما‌الدین اسدآبادی است.

از دیگر محورهای این بیانیه شبیه‌سازی‌های تاریخی است که بر اساس آن، کروبی ضمن مقایسه خود با شخصیت‌های تاریخی نظیر شیخ فضل‌‌الله نوری و سیدجمال‌الدین اسدآبادی، مظلوم‌نمایی کرده و این چنین القاء کنند که اگر در آن دوران، حکام جور این افراد را به دلیل مواضع‌شان به قتل رساندند آنها نیز امروز به دلیل مواضع حق طلبانه خود مورد فشار حکومت هستند.

وارد کردن اتهامات واهی به شورای نگهبان و دبیر آن نیز در این بیانیه مطرح شده است.

بر اساس این گزارش متن این بیانیه توسط مجتبی واحدی از مشاوران کروبی و سردبیر سابق روزنامه آفتاب یزد که بعد از انتخابات ریاست جمهوری به خارج از کشور متواری شده بود و هم اکنون در تلویزیون صدای آمریکا مشغول فعالیت علیه نظام جمهوری است تنظیم شده است.

همچنین شنیده شده که برخی از نزدیکان و مشاوران کروبی با صدور این بیانیه با این ادبیات تند مخالف هستند و در تلاشند که از انتشار این بیانیه جلوگیری کنند و یا حداقل ادبیات آن را تلطیف نمایند
[ پنج شنبه 89/5/14 ] [ 10:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 241
بازدید دیروز: 825
کل بازدیدها: 4401455