NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

انتقاد هاشمی رفسنجانی از تحریم های ضدایرانی غرب و تاکید بر اینکه ایران بر این مسئله فائق می آید، باعث خشم یک سایت ضدانقلابی شد. سایت ایران گلوبال که سال گذشته از حمله رژیم صهیونیستی به ایران حمایت کرده بود، به خاطر اظهارات اخیر هاشمی، از موسوی و کروبی خواست دل به وی نبندند.

به گزارش جهان به نقل از کیهان «ناصر-م» نویسنده ایران گلوبال می نویسد: این روزها هاشمی رفسنجانی رسماً حرفهای کیهان پسند می زند و تلویحاً علیه آقایان کروبی و موسوی موضع می گیرد، چرا؟ بوی حلوای داغ این بار از کدام سمت و سو به مشام هاشمی می رسد؟ بر سر آن نامه و افشاگری هاشمی علیه یزدی چه آمد؟ بر سر سخنرانی در نمازجمعه 26 تیرماه چه آمد؟ بر اسناد کاملا سری و محرمانه در لندن که نزد پسرش مهدی به امانت مانده است، چه رفت؟ برگشت مهدی به ایران و ادامه تحصیل او و ادعا نامه های دادستانی علیه مهدی چه شد؟ پس از چند فشار ظاهری، هاشمی رفسنجانی به سرعت سنگرها را رها کرد و به سوی حاکمیت رهسپار شد!

ایران گلوبال می افزاید: شاید دل کندن از هاشمی برای بعضی ها آسان نباشد، چرا که دلربایی های هاشمی بسیار فریبنده است! چرا که خانواده رفسنجانی در عرصه سیاست بسیار زرگرند و هر زمان می توانند جوهر آماج سیاست خود را برابر با نیاز زمان و مکان نشان دهند! اما شکایت های هاشمی رفسنجانی از احمدی نژاد، به انتقاد از تحریم های غرب انجامیده است، چرا؟ به روشنفکرانی که تا چندی پیش همچنان به اسطرلاب هاشمی رفسنجانی دل بسته بودند، اینک باید عمیقاً تاسف خورد و به شکست سیاست های آنها تسلیت گفت، چرا که هاشمی رفسنجانی- پس از بازی های سیاسی، وزنه خویش را در خدمت حاکمیت قرار داده است. او می گوید در شرایط کنونی خواهیم توانست بر تحریم ها فائق آییم زیرا شرایط ایران امروز و جهان بدتر از سال 67 نیست. او همچنین می گوید «رهبری مرکز اصلی نظام است... در مواردی هم که نظراتمان مختلف باشد طبعاً مطابق همین قانون اساسی من باید کوتاه بیایم. رهبری تشخیص داده اند و قدرت اجرا هم دارند. باید عمل کنند. حجت نزد ایشان است.»

این سایت ضد انقلابی با بیان اینکه «هاشمی سنگر را رها کرده» اضافه می کند: آقایان کروبی و موسوی! با احترام و تحسین بیکران شجاعت و مبارزه شما، به رفسنجانی امید نبندید. او در پی تهدیدها سنگر را رها کرده است.

ایران گلوبال تاکید می کند: اپوزیسیون در ایران پراکنده است و از پذیرش مسئولیت شانه خالی می کند شاید هم منتظر است آمریکا نیروها را در یکی از شهرهای اروپا گرد آورد و متحد سازد.   
[ شنبه 89/5/16 ] [ 8:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392403