NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای در حضور تاریخیشان در شهر مقدس قم از فتوا دادن معدودی به بهانه خوشایند مستکبران به شدّت اعتراض کرده و آنرا خلاف آزاد اندیشی چند صد ساله حوزه های شیعه دانستند . به این مناسبت به گوشه ای از کجروی هایی که با نام مقدس و تقلبی مرجعیت انجام گرفته اشاره می کنم .امام خامنه ای (مد ظله العای ):
امروز هم تحت هر نامى کسانى به اینجور اجتهادها ( اجتهاد بر اساس ظنون)روى بیاورند، مردود است. اینکه حالا دنیا این را از ما نمى‌پسندد، این حرف فقهى در دنیا خریدار ندارد، یا این را صریحاً بگویند یا نگویند، اما در دلشان این باشد و اینها را به یک استنباط غلطى بکشاند، این مردود است. متأسفانه در مواردى در گوشه و کنار دیده شده که براى اینکه عرف دنیاى متمدن - که عمدتاً مادى است - رعایت شود، در استنباط احکام شرعی دخل و تصرف شده است! حتّى بدتر از این، براى اینکه گاهى دل قدرتهاى مادى به دست بیاید - نه حالا عرف دنیاى مادى رائج، بلکه عرف قدرتهاى مادى و استکبارى رعایت شود - فتوا داده شده: تلاش صلح‌آمیز هسته‌اى جمهورى اسلامى به دلیل اینکه موجب سوء ظن قدرتهاى بزرگ است، ممنوع است! خوب، غلط کردند سوءظن دارند. (89/7/29 جمع روحانیون وطلاب )
اقدام شایسته جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم در اعلام عدم کفایت مرجعیت « شیخ یوسف صانعی » بنابر اینکه ادله فقهی وی خارج از ضوابط اصولی و فتوای وی معارض با اصول و فروع اسلام ناب محمّدی (صل الله علیه واله وسلم ) است مانع بدعتگزاری های بیشتر وی شده و بدنه حوزه و فقاهت را از نفوذ جاهلان عالم نما پاک نگهداشت .
از آنجا که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در حضور تاریخیشان در شهر مقدس قم از فتوا دادن معدودی به بهانه خوشایند مستکبران به شدّت اعتراض کرده و آنرا خلاف آزاد اندیشی چند صد ساله حوزه های شیعه دانستند . به این مناسبت به گوشه ای از کجروی های این شخص که با نام مقدس و تقلبی مرجعیت انجام می داد اشاره می کنم .
ارائه راهکار به دشمنان برای شکستن مقاومت مردم و مسئولین !!!
یوسف صانعی :
« اگر آمریکا به ایران حمله کند و هدف حملات او مواضع هسته ای و نظامی باشد ، می ایستیم و از کشورمان دفاع می کنیم ؛ امّا اگر واشنگتن به شهرها و مردم ایران حمله کند ، در آن صورت لازم است که مسئولان جمهوری اسلامی فرآیند غنی سازی اورانیوم را تعطیل کرده و از ریختن خون مسلمین جلو گیری کنند» !!! ( پرتو سخن )
در این سخن نامبرده علاوه بر اینکه راهکاری برای دشمنان برای شکستن مقاومت مردم و مسئولان کشورمان ارائه می کند که نامی جز خیانت و حداقل ندانم کاری به آن نمی توان داد با این گفتارش نشان می دهد که با منش و روش امام راحل که خود را به گزاف دنباله روی ایشان می داند بسیار فاصله دارد . چرا که با این استدلال در تاریخ جنگ تحمیلی ، دفاع مقدس پس از آغاز بمباران شهرها باید متوقف می شد و آن جنایات صدام که سال ها در اکثر شهرها و روستاهای کشورمان تداوم داشت باید جوازی برای ادامه اشغال کشورمان به حساب می آمد.و ما را به سازش با جهان استکباری که در پشت صدام بودند می کشاند ولی این همان اختلافی بود که صف لیبرال های کوته نظر و قاعدین مدعی را از خط امام جدا کرده است .
جهان صانعی را صهیونیست ها تشکیل می دهند؟!
یوسف صانعی :
« اصول انقلاب امام ( خمینی ) همچنان تداوم دارد اما ، در دوره دولت نهم ( تحت ریاست احمدی نژاد ) برخی خصیصه ها تغییر کرده است . چندین مدیر ماهر و مجرب کنار گذاشته شدند ، تورم و بیکاری ، مردم را فقیر تر کرده است ... ما ، هر بشکه نفت را 130 دلار فروختیم اما ، الان دستمان خالی است ... این رییس جمهور ی ، اندکی پس از آنکه روی کار آمد . گفت که اسرائیل باید از نقشه (زمین ) حذف شود و هولوکاست یک افسانه است ، خشم جهان را برانگیخت . احمدی نژاد روز چهارشنبه در تازه ترین حمله به این دولت یهود ( اسرائیل غاصب ) هولوکاست را یک « حقه و فریبکاری بزرگ خواند .(این روحانی با تأثر و ناراحتی آشکار و محسوس تصریح کرد:) با این موضع ( احمدی نژاد ) مخالفم . کار ما این نیست که درباره تاریخ حرف بزنیم ، ما معلم تاریخ نیستیم ... .»
( سایت نواندیش / خبرگزاری فرانسه )
htpp://www.noandish.com/print.php?id=28
این در صورتی است که حضرت امام خمینی از آغاز نهضت و خرداد 1342 مقابله با دولت جعلی اسرائیل را در راهبرد مبارزاتی خود قرار داده بود که با جستجویی اجمالی در سخنان امام راحل تا پیروزی انقلاب اسلامی خواهیم یافت که امام راحل بیشتراز شاه وحتّی آمریکا بیشترین هجمه را به رژیم غاصب صهیونیست داشته اند و در بحبوحه پیروزی انقلاب و در هنگامه ای که کشتار وجنایت رژیم منحوس ستمشاهی به اوج خود رسید ایشان با صدور اعلامیه ای قاطعانه با سازش خفت بار « کمپ دیوید» مقابله کردند و دولت های مصر و عربستان را که دولت تقلبی اسرائیل را به رسمیت شناختند را شماتت کردند ولی امروز بازیگرانی که به گزاف ردای مرجعیت بر تن کرده اند و ادعای خط امامی بودن ، دارند ، سخن از «دولت یهود» داشته و همگام با صهیونیست ها دولت مکتبی و مردمیمان را تقلبی می خوانند و با شرکت در پروژه صهیونیست بر آن هستندکه رزمندگان خط مقدم مقابله با اسرائیل غاصب را دروغگو بخوانند.
صانعی که هم فرقه اش خاتمی با نام « گفتگوی تمدن ها » زمینه ساز به رسمیت شناختن اسرائیل بود امروز محو شدن اسرائیل از نقشه را باید هم تقبیح کند ولی امام راحل که اینان به دروغ خود را پیرو او می دانند فرموده اند:
« ما مى‏گوییم اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود و بیت المقدس مال مسلمین و قبله اول مسلمین است. »
صحیفه نور ج‏16 490
جواز فحشاء ؟!
سلطه گران صهیونیست که در جنگ نرم خود با جهان اسلام استحکام خانواده و عفت جامعه را مانع بزرگی در راه شبیخون فرهنگی خویش می بینند با دوره گردی روسپیان نشان دار و خوانندگان طاغوت چندی است بر علیه حد سنگسار و اعدام زنای محصنه که بعضاً در کشورمان انجام شده است به میتینگ ها و برنامه سازی های بین المللی در پاریس و نیویورک و واشنگتن ولندن پرداخته که تأسف بار تر از آن در این میان حضرات « مفتی الفحشاء » هستند که رساله توجیه الإفساد خود را به تقریر لندن و واشنگتن آراسته کرده اند و از تعطیلی این حدود می گویند که در این میان « یوسف صانعی » به عنوان میاندار این جریان چنین اظهار می دارد:
« اجرای مجازات اعدام مربوط به زمان حضور امام مهدی موعود می باشد و اکنون مجازات اعدام نباید اجرا شود . از طرف دیگر مبنای بسیاری از فقهاء و بنده این است که آیین دادرسی این گونه جرمها ( زنا و حکم سنگسار و ..) به گونه ای است که عملاً در مقام اثبات واقع نمی شود»
( تلویزیون ایتالیا / گفتگو با جورجیو فورنونی ـ 23 /1 /85 )
شگفتا ! کسانی که دیگران را متهم به تفکر ضاله فرقه حجتیه می کنند خود بنابر همان انحراف فتوا می دهند ؟!
ولی ریشه این خوش خدمتی به جهان ابتذال را نیز در حاکم بودن « اعلامیه سکولاریستی حقوق بشر » بر سایر ادله فقهی وی باید جست که خود بارها گفته است :
« باید حقوق بشر و مذهب با هم هماهنگ شوند.» ( قبل )

[ دوشنبه 89/8/10 ] [ 1:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 112
بازدید دیروز: 420
کل بازدیدها: 4404004