NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
حبیب الله عسکراولادی از چهره های شاخص اصولگرا پاسخی شفاف و اصولگرایانه به سناریوی تیم محسن رضایی درباره «تعامل با اصلاح طلبان معتدل» داد.
عسکر اولادی هم اکنون دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری است و سابقه دبیرکلی حزب موتلفه اسلامی را هم در کارنامه خود دارد. او در حالی که با سوالات جهت دار باند تردیدافکن محسن رضایی مواجه شده بود در گفت وگو با روزنامه «ملت ما» (ارگان تیم محسن رضایی) و در پاسخ به این سوال که «اگر اصلاح طلبان بخواهند مجدداً به عرصه برگردند چگونه می توانند به عرصه برگردند و باید پاسخگوی چه سوالاتی باشند»، گفت: آنها باید ضمن اثبات پایبندی به نظام، سوالات مردم را درباره حوادث تلخ فتنه سال گذشته پاسخ دهند. نخستین سوال این است که چرا کسانی که با دشمن همگرایی کردند و اجازه دادند آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در رقابت های سیاسی انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اخلال کنند حساب کار خودشان را از آنها جدا نکردند؟ آنها باید به مردم بگویند وزیر ارشاد دولت اصلاحات و روزنامه نگاران زنجیره ای دوره اصلاحات در بی بی سی، صدای آمریکا و رسانه های غرب چه می کنند؟! چرا زبان دشمن را علیه ملت تیز می کنند و شما هم با آنها برخورد نمی کنید؟!
وی افزود: دومین سوال این است که چرا حرمت رای مردم را پاس نداشته و به جمهوریت نظام جفا کردید. سومین سوال این است که چرا برای ادعاهای خود نهادهای قانونی نظام مثل شورای نگهبان و نیز نهاد فیصله بخش منازعات و مناقشات یعنی ولایت فقیه را به عنوان راه های قانونی برنتافتند و در مقابل کسانی که اردوکشی خیابانی، خشونت و خونریزی را انتخاب کردند، موضع نگرفتند.
عسکر اولادی همچنین گفت: چهارمین سوال این است که چرا اقتدار ملی را در برابر گردنکشان جهانی تضعیف کرده و دشمن را تشویق و تحریک کردید تا با قطعنامه های شورای امنیت پای در وادی تحریم و تهدید بگذارند. سوال دیگر این است که چرا آنان که در روز 13 آبان، 16 آذر، روز قدس و روز عاشورا به اسلام و امام و انقلاب جفا کردند و همه آرمان ها و اهداف انقلاب را مورد هجوم قرار دادند، حتی به عکس امام(ره) جسارت کرده و به دسته های عزاداری امام حسین(ع) حمله کردند را مورد اعتراض قرار ندادید. سوالاتی از این قبیل بسیار است، چرا آنها که باید دست از لجاجت و عناد بردارند اینقدر جفا به نظام و انقلاب و رهبری کرده و می کنند و هنوز این جفا کردن ها ادامه دارد و چرا جفاکاران را از خود طرد نمی کنند.
وی همچنین درباره این سوال القایی که «حاشیه نشینی نخبگان سیاسی چه تبعاتی برای کشور دارد و چرا اکنون برخی از نخبگان، حاشیه نشینی را بر حضور فعال ترجیح داده اند»، تاکید کرد: نخبه سیاسی کسی است که در متن گفتمان مسلط جامعه حضور می یابد و حرف و منطق خود را پیش می برد. کسی که حاشیه نشینی را به حضور در متن ترجیح داده نمی تواند یک نخبه سیاسی قابل قبول باشد. یک نخبه سیاسی از هر فرصت برای یاری مردم و نظام و حرکت در مسیر منافع ملی استفاده می کند. حاشیه نشینی هیچ کمکی به انجام این وظیفه نمی کند. ما نباید انتظار داشته باشیم حتماً بیایند از ما خواهش کنند تا حضور سیاسی پیدا کنیم.
وی تاکید کرد: به خواست خداوند مردم ما پاک و بی آلایش با هوشمندی و بصیرت در متن مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی فعال هستند گوش آنها به دهان و زبان رهبری معظم انقلاب است که یک لحظه را برای حضور در صحنه فراموش نمی کنند. در سفر مقام معظم رهبری به قم واقعاً دیدیم مردم چه قیامتی برپا کردند و زیباترین صحنه پیوند امت و امامت را به تصویر کشیدند. باید مثل مردم در متن باشیم و از حاشیه نشینی و قهر کردن و چهره عبوس کردن پرهیز کنیم که دشمن حداقل چیزی را که می خواهد کناره گیری و قهر و چهره عبوس کردن است.
حبیب الله عسکراولادی در تبیین فضای شاداب و روبه پیشرفت کشور تاکید کرده است: به فرموده مقام معظم رهبری دهه چهارم دهه گفتمان، پیشرفت، خدمت به مردم و بسط عدالت نبوی علوی در جامعه است. مردم ما این گفتمان را درک می کنند، به همین دلیل دولت و مجلس و نخبگان عمدتاً دنبال پیشرفت کشور و جبران عقب ماندگی ها هستند و مسئولان کشور هر روز خدمت خود را به مردم بیشتر می کنند و مسابقه در این امر گذاشته اند. همه به تحقق عدالت در جامعه می اندیشند و این فضای بسیار خوب و مطبوعی است که می شود پاک ترین هوای سیاسی را در آن استنشاق کرد. اگر عده ای می خواستند یا بخواهند با گفتمان آشوب، براندازی و فتنه گری این هوا را آلوده کنند، ملت و دولت و در راس آن رهبری معظم انقلاب اسلامی با بصیرت اوضاع را مدیریت خواهند کرد. با مدد خداوند اکنون ما در اوج اقتدار ملی هستیم. سرمایه اجتماعی دولت به قدری است که کارهای بزرگ را دارد انجام می دهد. همین طرح هدفمند کردن یارانه ها را که یک جراحی بزرگ اقتصادی است، دولت به اتکای رهبری انقلاب و نظام و سرمایه اجتماعی مردم خوبمان و اعتبار سیاسی خود دارد به پیش می برد و ان شاءالله موفق هم خواهد شد.
[ چهارشنبه 89/8/12 ] [ 11:6 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392353