NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
 
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی بیانیه‌ای سفارت انگلستان را لانه جاسوسی دیگری برشمرد و تاکید کرد که دانشجویان ایرانی در پی تصمیمی جدی برای تکرار 13 آبان دیگری برای لانه جاسوسی «روباه پیر» هستند.
به گزارش مشرق به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با صدور بیانیه‌ای با گرامیداشت یوم الله 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، سفارت انگلستان را لانه جاسوسی دیگری خواند و بر عزم دانشجویان ایرانی برای تسخیر لانه جاسوسی «روباه پیر» تاکید کرد.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بی‌شک حدوث انقلاب اسلامی سبب پدیدار شدن ضلع سومی در مناسبات سیاسی جهان گردید، گفتمانی که نگاهی‌ نو به انسان عزت، شرف، استقلال آدمی را در گرو توامان دیدن دین و دنیا می‌دید و توانست از همان آغاز رقیبی جدی برای لیبرال دموکراسی غرب باشد. انقلابی که همزمان با آغاز مذاکرات کمپ دیوید و شروع مذاکرات ننگین دولت‌های واداده غربی با رژیم صهیونیستی نوید بخش نظامی نو و خونی تازه در رگ‌های حریت و آزادی خواهی مردم دنیا بود.
بدون تردید یکی از پایه‌های رهبری داهیانه خمینی کبیر در این انقلاب مبارزه با آمریکای جهان خوار بود، چه آنجا که ایشان با اعتراض به مسئله کاپیتولاسیون مبارزات را آغاز می‌کنند و چه پس از انقلاب که پناه بردن شاه معدوم را به خاک آمریکا نشانه وابستگی وی به کاخ سفید می‌دانند و همین کافی بود تا دانشجویان خط امامی و پیرو ولایت با اشاراتی از امام خود، لانه جاسوسی آمریکا را در 13 آبان به تسخیر ملت ایران درآورند اما در باب 13 آبان و وضعیت فعلی ذکر چند مسئله اهمیت بسیار دارد؛
1- نگریستن به 13 آبان محصور به یک جغرافیا و یک بازه زمانی خاص ظلم و جفای بزرگ در حق پدید آورندگان آن است، حمله به سفارت آمریکا بی‌شک حمله به غرب به معنای یک مختصات فکری است، تفکری که از نگاه دانشجویان خط امامی تهدیدی جدی برای نظام دینی ایران محسوب می‌شد و لانه جاسوسی آمریکا نماد این تفکر، تفکر توطئه، جاسوس پروری، تجدیدنظر طلبی، رفاه‌زدگی، لیبرال مسلکی، سازش کاری و ... بود.
2- در ابتدای انقلاب برخی از سلطنت‌طلبان خانواده پهلوی قائل به این تئوری بودند که وقوع انقلاب حاصل حمایت شوروی و مارکسیست‌ها بوده و تمامی وقایع پس از انقلاب را نیز این گونه تحلیل می‌کردند و متاسفانه این خط امروز، حماسه بزرگ روز استکبارستیزی را نیز همان گونه می‌بینند، افرادی در مسلک لیبرال‌ها که متاسفانه در عرصه مقدس دانشگاه‌های اسلامی در پی ترویج این تفکرات هستند.
3- واقعه 13 آبان را باید سرآغاز اقدامات عملی جبهه مستضعفان جهان در مقابل دشمن اصلی مظلومان عالم خواند که امروز به مدد پروردگار با رهبری امام امت(ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خط مقاومت در سراسر دنیا هویت نو، مستحکم و پایدار یافته که سبب افول غرب و آمریکا از وضعیت گذشته خود شده است.
4- یکی از دلایل اصلی تسخیر سفارت آمریکا برای دانشجویان، توطئه سازی‌های آنان علیه انقلاب ملت بود. و اینک نگاهی به فعالیت‌های سفارت انگلستان قبل و بعد انتخابات 88 و همین طور اظهارات مقامات امنیتی این کشور خبیث (که باید برای مسئله فعالیت‌های جاسوسی گسترش یابد) بر ما ثابت نموده است که سفارت انگلستان لانه جاسوسی دیگری است و آفتاب در آستانه غروب بریتانیا بداند که دانشجویان ایرانی در پی تصمیمی جدی برای تکرار 13 آبان دیگری برای لانه جاسوسی روباه پیر هستند.
5- در تسخیر سفارت آمریکا عده کثیری از دانشجویان شرکت داشته‌اند که هنوز هم بر آن عقیده خود استوارند اما متأسفانه عده‌ای تجدید نظرطلب در داخل با اهمال رسانه‌ای ما با تبدیل به نماد این حرکت تاریخ ساز شده‌اند که به جاست رسانه‌ها و به خصوص رسانه ملی جهت شناسایی دانشجویان واقعی پیرو خط ولایت به ملت، آن حماسه‌سازان را به واقع معرفی نمایند.
6- اوج استیصال غرب در برابر عزت ملت ایران آن جاست که امروز پس از چند ماه مسکوت ماندن مذاکرات با ایران، غرب و آمریکا با ناامیدی از جریان فتنه داخل عجولانه درخواست مذاکره با ایران را می‌کنند.
دستگاه دیپلماسی ایران نیز باید عزت‌مندانه محور مذاکرات آتی را چگونگی تعامل غرب با ایران بر سر اداره جهان بدانند.

[ پنج شنبه 89/8/13 ] [ 9:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 493
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405199