NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
شهرام شکیبا در خبر نوشت:

«داداش مجلس بی‌ریاس، بیا وسط» (غلام کله‌پز)
خوبی مجلس این است که چه در رأس امور باشد و چه در رأس امور نباشد، از بابت نمک چیزی از «حوض سلطون» (دریاچه نمک جاده قم) کم ندارد. اگر یک وقت هم شرایط کنونی بشود و میزان نمک مجلس پایین بیاید، آقایان فوراً با یک گفت‌وگو با خبرنگاران پارلمانی، فی‌المجلس نمک مجلس را در حد نیاز بالا می‌برند، بالاخص اگر گفت‌وگوکننده «فارس» باشد و نماینده محترم هم رئیس کمیته ورزش مجلس.
اخیراً حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال یحیی‌زاده، رئیس کمیته ورزش مجلس به خبرنگار فارس گفته است: «در صورت قهرمانی تیم ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان این تیم با لباس ورزشی به جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دعوت خواهند شد تا از زحمات آنها قدردانی شود.»
1- اول داشتم فکر می‌کردم که ربط حاج‌آقا و مسئولیت‌های گذشته‌شان و درس‌هایی که خوانده‌اند با ورزش چیست که رئیس کمیته ورزش شده‌اند. بعد که خبر را خواندم، فهمیدم که ایشان ذهنی عمیق، کنجکاو و ژرف‌نگر به مقوله ورزش دارند، لذا فی‌الفور بابت افکارم استغفار کردم.
2- به فرض قهرمانی ذوب‌آهن، فوتبالیست‌ها با لباس ورزشی باید برای مجلسیان چه برنامه‌ای اجرا کنند؟ از این بابت پرسیدم که چند‌وقت پیش هم جماعت رزمی‌کار را برده بودند جلوی رئیس‌جمهور که برقصند.
3- ورزشکاران هر کاری می‌کنند، بکنند. فقط مجلسیان هم برای این که قهرمانان حوصله‌شان سر نرود یک برنامه‌ای اجرا کنند. مثلاً آقای دلخوش برود برایشان شعر بخواند. یا دو نفرشان بروند جلوی روی ورزشکاران بزنند توی گوش هم و... البته مورد کتک‌کاری را حذف کنند بهتر است. برای فوتبالیست ها بدآموزی دارد.
4- ما با آستین کوتاه می‌خواهیم برویم داخل ادارات، جلویمان را می‌گیرند، آن وقت چطور است که ورزشکاران می‌توانند با شورت ورزشی به مجلس بروند؟
5- باز خوب است تیم کشتی قهرمان نشده. انصافاً حضور یک مشت آدم ریز و درشت با دوبنده کشتی وسط جماعت کت‌وشلوار‌پوش مجلس، بدتصاویری ایجاد می‌کرد.
6- حاج‌آقا استحضار دارند که لباس شنا چیست؟ آمدیم و پس‌فردا شناگران قهرمان شدند. نمی‌شود بین ورزشکاران تبعیض قائل شد. آن وقت باید چه کنیم؟
7- خدا را شکر که ورزش بانوان در کشور ما، مثل غرب نیست.
8- حالا اگر احیاناً تیم پرش با اسب یا دوچرخه‌سواری بانوان قهرمان شد، آنها هم باید با اسب و دوچرخه‌هایشان به مجلس بیایند؟ اسب و الاغ‌سواری که به فرموده آقای کلهر برای بانوان عیب نبوده و نیست، دوچرخه‌سواران را چه کار باید کرد؟ فسق علنی، آن هم در صحن علنی؟!


[ پنج شنبه 89/8/13 ] [ 11:10 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 419
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392759