NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

یک سایت حامی فتنه گران ضمن انتشار چند مصاحبه و مقاله و مانور روی «منشور برادری» امام خمینی(ره) چنین القا کرد که منکوب شدن جریان فتنه، به معنای تک صدایی و یکدست کردن جامعه و مخالف دیدگاه های امام است.
سایت کلمه مصاحبه سایت جماران با مجید انصاری را با این عنوان منتشر کرد «مجید انصاری: منشور برادری به رسمیت شناختن چند صدایی در جامعه اسلامی است» و برای مقاله عماد افروغ هم این تیتر را برگزید «امام، مخالف یکدست جامعه بود».
نکته جالب در این میان این است که در هر دو مصاحبه و مقاله اشارات روشنی نسبت به مرزبندی امام با مخالفان اصل نظام و انقلاب وجود دارد که همان گمشده اصلی جریان فتنه گر مدعی اصلاحات است. به عبارت دیگر این جریان به اعتبار برهم خوردن مرزبندی اش با ضد انقلاب بلکه تعامل و تفاهم و ائتلاف با محافل ضد انقلاب نمی تواند صلاحیت و رسمیت حضور در درون خانواده انقلاب را داشته باشد.
به عنوان مثال در مقاله افروغ اگر چه قید شده که «اگر کسی در این نظام در فکر حذف و یا تخریب دیگران برآید و مصلحت جناح و خط خود را بر مصلحت انقلاب مقدم بدارند، پیش از ضربه به رقیب به اسلام و انقلاب لطمه زده» اما در عین حال این نکته هم اشاره شده که «حضرت امام محور وحدت را حفظ اصول می دانند و به طور خاص بر حفظ جمهوری اسلامی اصرار می ورزند» و «امام در منشور برادری اشاره می کنند: توجه داشته باشید که شما هر دو ]جناح[، دشمن مشترک دارید و اگر دیدید فردی در داخل گروه شما یا در گروه دیگر از اصول تخطی می کند باید قاطعانه مقابلش بایستید.»
بنابراین طبیعی است بپرسیم جریانی که آشوب خیابانی راه انداخت، مقابل رای مردم و جمهوریت ایستاد، علناً روی «اسلام» خط کشید و شعار جمهوری ایرانی سر داد، به ضدیت با ولایت فقیه پرداخت و هماهنگ با دشمن رفتار کرد، آیا باید تحمل شود یا «قاطعانه» مورد برخورد قرار گیرد؟
به گزارش بولتن از کیهان، مجید انصاری عضو مرکزیت مجمع روحانیون نیز در مصاحبه خود از لزوم چند صدایی کردن جامعه براساس منشور برادری سخن گفته و خواستار تحمل جریان متبوع خود از سوی اصولگرایان و نظام شده است. او هم اگر چه به برخی پرسش های صریح مطرح درباره عملکرد مدعیان اصلاح طلبی جواب نداده اما در عین حال جملاتی قابل تأمل و قابل احتجاج بیان کرده است؛ «امام می فرمایند جناح ها به اسلام و قرآن و انقلاب وفادارند. فهرست اصول اینهاست؛ اصل اسلام، اصل قرآن و اصل انقلاب اسلامی. طبیعی است که به این ترتیب اگر گروهی پیدا شد و اساس انقلاب را قبول نداشت مثلاً سلطنت طلب باشد یعنی کسی که اصل انقلاب را نهی می کند مفهوم و معنایش این است که او همان ارزش های نظام شاهنشاهی را مناسب می دانسته، طبیعی است که او فردی نیست که در دایره وحدت بگنجد.»
جا دارد از آقای انصاری پرسیده شود دفاعیات جانانه سلطنت طلبان فاسدی چون رضا ربع پهلوی، داریوش همایون، فرح پهلوی و ده ها خائن نظیر آنها نسبت به اصلاح طلبان و به طور مشخص موسوی و کروبی و خاتمی- با ذکر دلیل این حمایت، یعنی خیانت آنها به جمهوری اسلامی و ایجاد آشوب و فتنه- چه معنایی می تواند داشته باشد؟
همچنین مجید انصاری با استناد به «منشور برادری» حضرت امام خمینی می گوید:« امام می گویند اکثریت هر دو جریان می خواهند کشورشان مستقل باشد.... اکثریت قاطع هر دو جریان می خواهند که کشورشان مستقل باشد. پس استقلال کشور یکی از اصول است. اگر گروهی و حزبی اعتقادش بر این باشد که چه اشکالی دارد در این نظم نوین جهانی یک بچه حرف شنوی باشیم، کشور تسلیمی باشیم و ببینیم که نظم جهانی چه می گوید و ما همان را انجام دهیم، هر چه آمریکا و قدرت های جهانی می گویند و می پسندند ما خارج از دایره قدرت جهانی حرفی نزنیم یا اگر در جایی که لازم است بایستیم، ایستادگی نکنیم ولو به بهای از دست دادن استقلال کشور، این ها نیز از دایره اصول خارج اند.»

درباره این استناد هم جا دارد بپرسیم آیا منطق تسلیم طلبی در برابر نظم نوین جهانی آمریکایی غیر از حلقوم مدعیان اصلاح طلبی بلند شد و هم اکنون هم در بیانیه های موسوی و کروبی و مشارکت و دیگران جز همین منطق نهفته است؟ همچنین باید پرسید حضرات کدام رویکرد خائنانه و ذلت بار را پیشه کرده اند که سران جبهه استکبار در آمریکا و رژیم صهیونیستی و اسرائیل علناً و با ذکر نام بارها از «مبارزات شجاعانه و الهام بخش آنها با جمهوری اسلامی»! تمجید کرده اند؟ اگر به تعبیر آقای مجید انصاری ، گروهک آمریکایی نهضت آزادی یکی از خط قرمزهای خط امام است، باید از ایشان پرسید چگونه نامزد مجمع روحانیون (میرحسین موسوی) طی یک سال و نیم گذشته، از جمله با سران این گروهک بارها ملاقات و رایزنی کرده و یا پس از چند بار انکار، خبر یکی از همان ملاقات ها را خردادماه گذشته علناً و رسماً در سایت خود- کلمه- منتشر کرد؟ و چرا کوچک ترین اعتراضی به این تحرکات منافقانه از سوی «مجمع» و کسانی چون آقای انصاری نشد؟ این است وفاداری به مضامین بلند منشور برادری و خط امام؟!
نهایتاً باید تصریح کرد که خط امام و اصول بنیادین آن، رسواکننده است و جریان نفاق هر چه بیشتر بکوشد خود را پشت این عنوان پنهان کند، به اعتبار اصول و شاخص های روشن این خط، بیشتر رسوا خواهد شد. در این میان از اصلاح طلبانی که هنوز مدعی اند به خط امام وفادارند توقع این است که در صورت داشتن صداقت، قبل از هر چیز از فتنه گران و آشوب طلبان نوکر آمریکا و اسرائیل اعلام برائت و بیزاری کنند. این کمترین ادای دین به خط امام است.

 


[ پنج شنبه 89/8/20 ] [ 7:15 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 781
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405487