NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
چرا فتنه گرانی چون موسوی و کروبی، هجمه علنی به عملکرد حضرت امام خمینی(ره) را متوقف کرده اند؟
سایت ضد انقلابی روزنت برای پرسش فوق که مطالبه عناصر رادیکال از فتنه گران است، پاسخی قابل تامل ارائه کرده است. عناصر ضد انقلاب مدت هاست از همه منافقین جدید در ایران می خواهند صریح تر علیه حضرت امام و عملکرد و مواضع ایشان- از جمله در ماجرای اعدام منافقین در سال 67- موضع بگیرند.
به گزارش کیهان، روز نت در توضیح سکوت فتنه گران نوشت: اساسا نقش سیاستمدار با مصلحت تعریف می شود. سیاستمداران تلاش دارند تا حد ممکن دست خود را برای طرف مقابل رو نکنند و نقطه ضعفی برای خود در مقابل مخالفان ایجاد نکنند. برای این که در جنگ میان رژیم و اپوزیسیون یکی از دو طرف پیروز شود، نیاز دارد تا حد ممکن یا نیروهای طرف مقابل را به سمت خود جذب کند و یا آنان را منفعل سازد. اگر از این زاویه به مسئله نگریسته شود، شاید بتوان پاسخی برای مشکلات پیدا کرد؛ موسوی و کروبی در تلاشند تا از سمت مقابل نیرو جذب کنند. این مسئله تنها به عنوان یک تاکتیک مقطعی و زودگذر، مطرح نیست، بلکه به عنوان یک استراتژی لازم است. تجربه نشان داده است که در اکثریت کشورهایی که در موج سوم دموکراسی، به سمت دموکراتیزاسیون رفته اند، نقش اصلی برعهده نخبگان و توافق آنان با نیروهای اپوزیسیون بوده که موجب خلع ید بوده است.
«آرش- ب» نویسنده فراری نشریات زنجیره ای با این منطق استدلال کرد: یکی از حقوق حیاتی موسوی و کروبی که اکنون از آن استفاده می کنند، حق اختیار کردن سکوت است. پس همان گونه که حق سؤال کردن داریم، باید برای آن دو نیز که رهبر جنبش سبز محسوب می شوند، حق سکوت قائل باشیم.
سایت «روزنت» توضیح نداد که اگر قاطبه مردم ایران طرفدار اسلام و انقلاب و امام نیستند، چرا باید سران فتنه از اعلام هویت ضد اسلامی و ضد انقلابی خود وحشت داشته باشند؟ و اگر آنگونه که حماسه 9 دی ماه و رخدادهای فراوان دیگر نشان داده است مردم ایران فدایی امام و انقلاب و رهبری هستند، چرا مرگ فتنه را انکار می کنند؟!

 


[ شنبه 89/8/22 ] [ 8:5 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 236
بازدید دیروز: 359
کل بازدیدها: 4403708