NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

منظره جنگنده‌های گشتی آلفا جت فرانسه در جریان رژه هوایی روز چهاردهم ژوییه روز ملی این کشور بر فراز میدان اتوال پاریس و نمایش سوختگیری هوایی.

روز یازده ژوییه هفته گذشته سالگرد پانزدهمین سال کشتار مردم شهر سربرنیتسا توسط صربها در بوسنی بود. به این مناسبت 775 جسد که اخیرا از گورهای جمعی کشف شده بودند در جریان این مراسم به خاک سپرده شدند.

یک زن با استفاده از یک عکس رادیوگرافی قدیمی در جزیره پاک واقع در اقیانوس آرام به خورشید گرفتگی در روز یازدهم ژوییه نگاه می‌کند. او دست به کار خطرناکی زده که می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری برای بینایی‌اش داشته باشد زیرا برای مشاهده خورشیدگرفتگی باید از عینکهای ویژه ای استفاده کرد.

یک گروه کارشناس محیط زیست چینی در روز سیزدهم ژوییه در استان فوجیان در جنوب غربی این کشور پاکسازی یک رودخانه که توسط فاضلاب یک معدن مس آلوده شده است را آغاز کرده‌اند.

منظره استقبال میلیونی از تیم ملی اسپانیا قهرمان جام جهانی در روز دوازدهم ژوییه در شهر مادرید.

یک جوان معترض در شهر بلفاست در ایرلند شمالی از کنار اتومبیلهایی که در جریان اعتراضات به آتش کشیده شده‌اند به سرعت عبور می‌کند.

مشخص نیست دمیتری مدودف رئیس جمهور روسیه درباره چه موضوعی با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان اینگونه دور از میکروفن صحبت می‌کند. آنگلا مرکل هفته گذشته سفری پنج روزه را به روسیه ، چین و قزاقستان آغاز کرد.

تصویر تایگر وودز قهرمان مشهور گلف در حال زدن ضربه در تورنمنت اوپن گلف سن اندروز در اسکاتلند.

تصویر پل اختاپوس مشهور پیشگو در داخل تانک نگهداری‌اش در آکواریوم دریایی اوبرهاوزن در آلمان. در هفته گذشته پس از پیشگویی‌های درست پل درباره نتایج جام جهانی بسیاری از طرفداران ناراضی این جانور دو سال و نیمه را تهدید کردند که در ظرف سالاد خود جای خواهند داد.

یک سرباز آمریکایی با یک پسربچه خردسال افغان در جریان یک گشت در روستایی در شمال قندهار دست می‌دهد.

[ سه شنبه 89/4/29 ] [ 9:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 137
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392232