NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

روزنامه وابسته به دانشگاه آزاد، رکورددار عناصر فعال در فتنه 88 و فراری از کشور است.
به گزارش جهان نیوز، طی یک سال گذشته تعداد قابل توجهی از خبرنگاران و اعضای تحریریه این روزنامه ضمن اخذ پناهندگی در اروپا و آمریکا به عنوان خبرنگاران رادیو فردا مشغول فعالیت هستند. با نگاهی به آمار بازداشتی های حوادث پس از انتخابات سال 88 می توان به این واقعیت پی برد که این روزنامه بیشترین تعداد خبرنگار بازداشتی را در کارنامه خود دارد و هم اکنون در تعداد خبرنگاران پناهنده سیاسی نیز حائز رتبه نخست گردیده است.
«ر.ن» سردبیر سابق این روزنامه، «م.ب» دبیر سرویس دانشگاه، «م.ی» و «ا.م» خبرنگاران سیاسی، «ا.ح» و «ر.ت» خبرنگاران اقتصادی، «و.پ» دبیرتحریریه و... از جمله بازداشتی های این روزنامه هستند که به خاطر اقدام علیه امنیت ملی و جاسوسی مجرم شناخته شدند و اتهاماتی چون راه اندازی و فعالیت در سایت جمهوریت و انتشار شب نامه علیه نظام- که در محل ساختمان همین روزنامه صورت می گرفت- را در پرونده های خود دارند.
تا به امروز «م.و» دبیر سرویس بین الملل، «آ.ح» دبیر سرویس اقتصادی و نهایتا «و.پ» دبیر تحریریه این روزنامه نیز در آمریکا و اروپا پناهنده شده و به جرگه خبرنگاران رادیو فردا پیوسته اند و گزارشهای خبری و تحلیل های مغرضانه آنان علیه نظام از این رادیو مکررا در حال پخش است.
نکته جالب در خصوص چگونگی رفتار مسئولان دانشگاه مذکور با اینگونه افراد باسابقه و مجرم، پرداخت حقوق ماهیانه یا همان حق السکوت به خانواده های آنان در زمان گذراندن محکومیت زندان ایشان بوده که براساس گزارش های رسیده دلیل اصلی این حمایتهای مادی، ترس مسئولان این دانشگاه از نارضایتی اینگونه افراد و در نتیجه درز اطلاعات بوسیله آنها بوده است؛ چرا که در غیر این صورت، افشای بعضی اطلاعات در خصوص فعالیت های سیاسی و غیرقانونی مسبوق به سابقه مسئولان و بخش هایی از این دانشگاه در زمان انتخابات به وسیله این افراد می توانست مشکلات عدیده ای را برای گردانندگان دانشگاه ایجاد کند.

 


[ پنج شنبه 89/8/27 ] [ 8:7 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 304
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405010