NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

ایرنا: علیرضا افتخاری استاد آواز موسیقی اصیل ایرانی امروز در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در مرکز همایش های صداوسیما و با حضور مدیران، سردبیران و خبرنگاران اصحاب رسانه برگزار شد، به گرمی آقای احمدی نژاد را در آغوش کشید و گفت ، آقای رییس جمهور دوستت دارم.

این استاد موسیقی و خواننده مشهور کشور باتبریک روز خبرنگار به تمامی اصحاب قلم افزود: این حرف را ازروی خودستایی و تکلف نمی گویم بلکه ازدلم برخاسته و حرف دل من است.

افتخاری نقش آقای احمدی ن‍‍زاد در ارتقاء سطح نفوذ ایران درتحولات بین المللی و نیز رشد و بالندگی فرهنگ ایران اسلامی درجهان را ستود و خطاب به رییس جمهوری گفت: شما رییس جمهور شجاعی هستید بدانید امروز چشم 6 میلیارد انسان به شما است.

وی خطاب به رییس جمهوری گفت : آقای احمد نژاد زمانی که رییس جمهور شدید خیلی جوان بودید و اکنون کمی پیرشدید اما مرحبا برشما.

افتخاری دو قطعه موسیقی دروصف عروج مردان خدا و شهدا به ویژه خبرنگاران شهید سرود که با استقبال گرم شرکت کنندگان دراین مراسم مواجه شد.

افتخاری این آواز خوان محبوب ایرانی درپایین سن محمود احمدی نژاد رییس جمهوری را درآغوش گرفت ومراتب قدردانی خود را ازاین رییس جمهور مردمی و دوستدار فرهنگ و هنر ایران اعلام کرد.


[ یکشنبه 89/5/17 ] [ 10:55 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 445
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405151