NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 مدال المپیادهای کشوری و جهانی نخبگان بسیجی جنوب تهران در قالب همایش سالیانه کانون دانش پژوهان نخبه به مقام معظم رهبری اهدا شد.

در این مراسم که با حضور سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران ، مهرداد بذرپاش رییس سازمان ملی جوانان، سردار همدانی فرمانده سپاه محمد رسول الله و حاج حسین یکتا دبیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا برگزار شده بود، 15 مدال اعضای این مجموعه که از المپیادیهای جنوب تهران هستند به مقام معظم رهبری اهدا شد.سردار عزیز جعفری به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب این مدالها را از رسول محمد قلی مسئول کانونهای دانش پژوهان نخبه دریافت نمود.

پیش از اجرای مراسم اهدای مدال یکی از المپیادیهای اهدا کننده با قرائت متنی ارادت و علاقه اعضای مجموعه کانونهای نخبه به مقام عظمای ولایت را ابراز نمود.

مسعود شفایی که دو مدال برنز و نقره کشوری و یک مدال نقره جهانی المپیاد ریاضی را به رهبر معظم انقلاب اهدا نموده بود، اهدای این مدالها را نشانه علاقه و ارادت نخبگان جنوب شهر به رهبری دانست و این کار را عملی کوچک در ابراز وفاداری به مقام ولایت برشمرد.

مدیریت تفکر غیرانقلابی و بسیجی می­تواند مسیر کشور از مسیراصیل انقلاب جدا سازد

فرمانده کل سپاه پاسداران در این همایش گفت: به برکت وجود نیروهای انقلابی و نخبه در کشور اختراعاتی انجام شده که به زودی نتایج آن را اعلام خواهیم کرد.

سردار جعفری با بیان این نکته که اعضای نخبه­ی این مجموعه و همه­ی نخبگان بسیجی باید در کنار فعالیت های علمی- پژوهشی و جدا از مباحث معنوی و بصیرتی به ارتقاء در توان مدیریتی خود بیفزایند؛ گفت: "شما باید با کسب تجربیات مدیریتی درآینده نزدیک جایگاه­های مدیریتی کشور را در بخش­های مختلف به دست آورید تا مدیریت کلی حرکت کشور به دست نیروهای مومن و با تفکر بسیجی باشد. سال­های زیادی شاهد تسلط تفکر و مدیریت غیرانقلابی و بسیجی بودیم و نبود این تفکر می توانست حرکت و مسیر دیگری را به غیر از مسیر اصلی انقلاب ایجاد کند."

وی با اشاره به چشم انداز جمهوری اسلامی در آینده گفت: "بدون انگیزه الهی دست یابی به چشم انداز آینده وجود ندارد و نیروهای انقلابی که خداوند استعداد ذاتی دانش و هوش را در آنها به ودیعه سپرده در سایه مجاهدت، تلاش و تفکر بسیجی مدیریت جامعه را به عهده بگیرند."

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تقدیر از اسم زیبای این پایگاه، دانشجوی شهید "علم الهدی" را الگوی استعداد و انگیزه الهی در راه اهداف بلند انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: "نخبه در کشور زیاد داریم ولی الگوی برخی از آنها غرب و آمریکا است چرا که مؤلفه­های دیگر حرکت در این مسیر را ندارند و الگوی شما جوانان باید افرادی مانند علم­الهدی­ها باشد."

جعفری در ادامه سخنانش با تقدیر از مسئولان کانون دانش پزوهان نخبه از زحمات و تلاشهای اعضای این مجموعه قدردانی کرد و خواهان گسترش این الگو در مجموعه های مشابه شد.

"محمد نوریان"، معاونت آموزشی کل سپاه پاسداران، دکتر تولایی مسئول بسیج علمی کشور، معاون رئیس جمهور، سرهنگ "سرهنگ عبدالله ابراهیمی"، فرماندهی ناحیه­ی مقاومت بسیج ابوذر، حجت­الاسلام و المسلمین "رجبی"ریاست حوزه علمیه­ی مروی تهران ، "جهانسوز" معاون وزیر جهاد و کشاورزی و جمعی از مدیران مدارس راهنمایی و دبیرستانی جنوب تهران و نخبگان بسیجی و اولیای آنها از دیگر مهمانان این همایش بودند.

 گفتنی است "کانون­های دانش­پژوهان نخبه" از سال 1373 توسط جمعی از نخبگان علمی در مناطق جنوب شهر تهران به­منظور تربیت نیروهای بسیجی و ولایی نخبه تأسیس شده است. این پایگاه نمونه­ی ناحیه­ی ابوذر تهران (منطقه 19) با سه شعبه در شهرری، نازی­آباد و شکوفه­ی تهران تا به حال بیش از 60 مدال رنگین المپیادهای کشوری و جهانی، دهها دانشجوی رشته­های مهندسی در دانشگاه­های معتبر کشور، دهها فارغ­التحصیل دانشگاه‌ها و حوزه­های علمیه و نیز تعدادی اختراع و ابداعات علمی را به ایران اسلامی اهداء کرده است.

 


[ یکشنبه 89/8/30 ] [ 9:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 224
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406043