NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

"عطاءالله مهاجرانی" که این روزها درگیر رسوایی اخلاقی معاونش در زمان وزارت ارشاد دولت اصلاحات است، در یادداشتی که در وبلاگ شخص خود نوشته، مرحوم منتظری را کسی خوانده که نامش در میان مردم نیست ولی یادش هست!

مهاجرانی همچنین بدون اشاره به ساده‌لوح خواندن وی از سوی امام خمینی (ره)، مرحوم منتظری را فردی با بصیرت نامیده است.

در همین راستا، چندین سایت اینترنتی اپوزیسیون نیز که گویا منتظر این اظهارات آقای وزیر سابق بودند، مطالب مختلفی را به مناسب سالگرد فوت آقای منتظری منتشر کردند تا سکوت و بی‌توجهی مردم و محافل خبری نسبت به این مساله را جبران کنند؛ مساله‌ای که سال گذشته به مدد حضور برخی آشوبگران در شهر قم فراهم شده بود.

"رادیو فردا" ارگان رسمی سازمان اطلاعاتی آمریکا به بهانه این موضوع، به بازخوانی مواضع مرحوم منتظری پرداخته و وی را فردی نامیده که "به دلیل مخالفت با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از قائم مقامی رهبری برکنار شد."

تلویزیون دولتی انگلیس هم با پوشش اطلاعیه پسر آقای منتظری درباره لغو مراسم سالگرد او، این مساله را به دلیل مخالفت نهادها و سازمان‌های امنیتی عنوان کرده است؛ مساله‌ای که از سوی هیچیک از نهادهای امنیتی مورد تایید قرار نگرفته و این سازمان‌ها اعلام کرده‌اند که اصولا این موضوع در هیچ جایی مورد بحث قرار نگرفته است.

در همین راستا فعالان سیاسی، نگرانی از عدم حضور مردم در این مراسم و همچنین واکنش مردم متدین شهر قم نسبت به ان را از جمله دلایل لغو این مراسم از سوی پسر منتظری ارزیابی کرده‌اند.

 گفتنی است سال گذشته، مراسم تشییع جنازه مرحوم منتظری با حضور آشوبگرانی که از تهران به قم رفته بودند، به محفل هتک حرمت مقدسات دینی در این شهر تبدیل شد که تا چندین روز پس از آن، مورد اعتراض شدید مردم قم قرار گرفت. اصرار اغتشاشگران بر اهانت‌ها و شعارهای تند خود، به برخی درگیری‌ها منجر شد. حامیان این جریان همچنین در اطراف بیت آقای منتظری تجمع و اقدام به پرتاب سنگ به سمت مردم و حمله به بانک‌ها کردند.

البته احمد منتظری که سابقه بیان اظهارات توهین آمیز علیه امام خمینی (ره) را در کارنامه خود دارد، در اطلاعیه اخیر هم ضمن فحاشی به مسئولان نظام، فشارهای امنیتی را دلیل لغو مراسم سالگرد پدرش عنوان کرده است!

 


[ یکشنبه 89/9/14 ] [ 9:15 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 135
بازدید دیروز: 420
کل بازدیدها: 4404027