NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

منافقین در سایت خود به نقل از خانواده "آیت‌الله منتظری" مدعی شده است که "هیچ امنیتی برای برگزاری مراسم سالگرد وجود ندارد از این‌رو مراسم برگزار نمی‌شود."گروهک تروریستی مجاهدین خلق همچنین از قول خانواده آقای منتظری "دوران شاه" را بهتر از "وضعیت کنونی" دانسته است.سایت منافقین گرچه توضیحی درباره علت دلسوزی خود برای خانواده آقای منتتظری نداده اما در ادامه خبرش عکسی از مراسم تشییع پیکر منتظری منتشر کرده و آن را یک "تظاهرات ضد حکومتی" نامیده است.

احمد منتظری، پسر مرحوم منتظری، پیش از این گفته بود که مراسم سالگرد پدرش را برگزار نخواهد کرد؛ موضوعی که در رسانه های بیگانه به دستاویزی برای فضاسازی علیه ایران تبدیل شد.

در این راستا، "رادیو فردا" ارگان رسمی سازمان اطلاعاتی آمریکا با حمایت از مواضع منتظری، به بازخوانی عملکرد مرحوم منتظری پرداخته و وی را فردی نامید که "به دلیل مخالفت با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از قائم مقامی رهبری برکنار شد."

تلویزیون دولتی انگلیس هم با پوشش اطلاعیه پسر آقای منتظری، به طرح ادعای مخالفت سازمان‌های امنیتی با برگزاری مراسم سالگرد منتظری پرداخت؛ مساله‌ای که از سوی هیچ منبعی تایید نشد.

فعالان سیاسی، نگرانی از عدم حضور مردم در این مراسم و همچنین واکنش مردم متدین شهر قم نسبت به آن را از جمله دلایل لغو این مراسم از سوی پسر منتظری ارزیابی کرده‌اند.

رابطه منتظری و منافقین از نگاه امام

یکی از علل طرد مرحوم منتظری از سوی امام راحل و عزل او از قائم مقامی رهبری این بود که به فرموده امام(ره)، منتظری در صورت نشستن بر جایگاه رهبری، انقلاب اسلامی را به منافقین تحویل می دهد.

پس از اصرار آقای منتظری بر حمایت از برادر دامادش، مهدی هاشمی، که اتهامات فراوانی از جمله قتل و ترور متوجه او بود، امام خمینی در نامه ای تاریخی در تاریخ ششم فروردین ماه سال 1368، خطاب به آقای منتظری نوشتند: "از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرال‌ها و از کانال آنها به منافقین می‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌اید."

 


[ سه شنبه 89/9/16 ] [ 7:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4401837