NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
به تعبیر رهبر معظم انقلاب بزرگترین جرمی که در فتنه 88 انجام گرفت، "هتک حرمت نظام بود." که توسط همین آقایان و سرانشان به وقوع پیوست، که هم اکنون آزادانه در حال رژه در میتینگ ها، عروسی ها و گعده هایشان در ویلاهای بالا شهر تهران و یا اقامت در کشور های اروپائی می باشند..!؟
مجمع جعلی مدرسین و محققین در پی به ظاهر اعتصاب غذای عده ای از زندانیان فتنه 88، خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره اعتصاب غذای برخی از زندانیان نامه نوشت. در این زیاده خواهینامه آمده است: همان‌گونه که مستحضر هستید بنیان اسلام و تعالیم قرآن، عدالت، عزت و کرامت آدمیان است و آیات و روایات زیادی گواه براین مطلب است. هم‌چنین از وظایفی که اسلام بر دوش هر مسلمان گذشته است امر به معروف و نهی از منکر است.
این در حالی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب بزرگترین جرمی که در فتنه 88 انجام گرفت، "هتک حرمت نظام بود." که توسط همین آقایان و سرانشان به وقوع پیوست، که هم اکنون آزادانه در حال رژه در میتینگ ها، عروسی ها و گعده هایشان در ویلاهای بالا شهر تهران و یا اقامت در کشور های اروپائی می باشند..!؟
در بخش دیگری از این نامه، در تذکری(!؟) به نمایندگان اینچین آمده است: نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بنابر سوگندی خورده‌اند باید پاسدار قانون اساسی باشند و براساس قانون اساسی از مجلس شورای اسلامی که ناظر بر همه قواست و بنابر فرموده امام (ره) در راس امور است، انتظار می‌رود تحقیق در این امر را از کارهای اولیه خود قرار دهند و به حقوق زندانیان و خانواده‌های آنان رسیدگی کنند.
و این یادآوری به مجلس محترم بجاست که در پی جمع آوری امضای 175 نفره برای برخورد قاطع با سران شوم فتنه به دستگاه قضا، تا کنون در این رابطه چه پیگیری هائی انجام گرفته است.
حال باید دید که این اعتصاب غذا و این نامه، بخاطر شرایط بد زندان(بخوانید هتل) اوین بوده، یا علت این اعتصاب، ایجاد موج رسانه ای برای تحقق زیاده خواهی های زندانیان می باشد.

 


[ سه شنبه 89/9/30 ] [ 8:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 213
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392553