NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
بر اساس گزارش یکی از شبکه های معروف تلویزیونی غربی با توجه به جمعیت سیصد میلیونی آمریکا، به تعداد هر ده مرد و زن آمریکایی، یک وب‌سایت مستهجن وجود دارد.

 چندی قبل شبکه‌ی تلویزیونی روسی «راشاتودی» گزارشی را منتشر کرد که در فضای سایبر بیش از بیست و پنج میلیون وب‌سایت مستهجن وجود دارد. البته گزارش‌های قبلی رقم را بالاتر اعلام کرده بود. در گزارش شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای روسی، به میزان بهره‌گیری کاربران آمریکایی از این سایت‌ها در ایام هفته، به تفکیک ایالت‌های آمریکا به اجمال اشاره شده بود.

دکتر حسن عباسی در تحلیلی که پیرامون نقش فرهنگی سریالها و فیلم‌های غربی در مصاحبه با مجله حورا آورده است با اشاره به این خبر اظهار داشت: همواره گفته می‌شود که اگر در جامعه‌ای زنان پوشیده و با حجاب بودند، مردان حریص می‌شوند و به اقدامات افراطی در مسایل جنسی دست می‌زنند. با این وصف اگر اینطور بود، مرد آمریکایی که همواره زنان را در رسانه‌ها و در معابر عمومی برهنه دیده است، چرا حریص است و نیازمند بیست و پنج میلیون تا سی میلیون وب‌سایت مستهجن است؟ یعنی با توجه به جمعیت سیصد میلیونی آمریکا، به تعداد هر ده مرد و زن آمریکایی، یک وب‌سایت مستهجن!

عباسی در ادامه با بی‌مبنا بودن ادعای دولت آمریکا به اخلاقی بودن این کشور افزود: نمی‌توان مدعی اخلاق بود، و در جامعه با ترویج قمار در کازینوها، مصرف مشروبات الکلی در «بار»ها، اشاعه‌ی فحشا در کلوپ‌های شبانه، گسترش شبکه‌های تلویزیونی و اینترنتی فسق و فجور، انتظار رواج فضایل اخلاقی را داشت. جامعه‌ی آمریکا، جامعه‌ای اخلاقی است، اما نه از نوع اخلاق فضیله، بلکه از گونه‌ی اخلاق رذیله.

 


[ سه شنبه 89/9/30 ] [ 8:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 189
بازدید دیروز: 359
کل بازدیدها: 4403661