NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

گفته اند که جهل مرکب یعنی آنکه انسان نادان از نادانی خود مطلع نباشد و به همین دلیل هم تلاشی در جهت رفع نادانی خود انجامآقای قالیباف ما را ببخشید! ندهد و این وضعیتی بود که ما در آن بسر می­بردیم.
اما خدا را سپاسگذاریم که ما را از جهل مرکب بیرون آورد و به ما نشان داد که چگونه انسان می­تواند بدین مایه در غفلت و نادانی غوطه بخورد که نفهمد در دنیای اطرافش چه می­گذرد و نتواند بفهمد که چگونه اسیر دست سیاست بازانی شده است که هدفی جز سیاسی بازی ندارند.
البته پس از حمد و ثنای خدا باید از واسطه این تنبه و بیداری هم تشکر کنیم. مردی که حضور چد ساعته­اش در کهریزک توانست کاستی­های غیبت شش ساله­اش را جبران کند و در همین مدت اندک پرده­ها را از جلوی چشم ما بالا بزند.
آقای قالیباف! شما که در مراسم کلنگ زنی متروی کهریزک حضور پیدا کرده بودید با سیاسی دانستن انگیزه کسانی که پیگیر مسئله زباله دانی کهریزک هستند به ما تیزبینی را آموختید.
ما پس از این سخنان ابتدا به مسئولان شهرری که می­خواستند ما را ناجوانمردانه از بوی بد و اثرات غیر بهداشتی زباله­دانی نجات دهند شک کردیم اما بعد پی بردیم که این سخنان لایه­های دیگری هم دارد و از این رو بیشتر در آن عمیق شدیم. نتیجه این تعمق و تفکر این شد که حالا داریم به خودمان لعنت می فرستیم که چرا زودتر به نکته­ای به این مهمی پی نبرده بودیم. چرا زودتر نفهمیدیم که ما هم به نوعی دچار سیاسی کاری شده ایم... و حالا باید از شما، آقای قالیباف معذرت بخواهیم.
آقای قالیباف! ما از شما معذرت می­خواهیم که با سیاسی کاری شبانه روزی خوداجازه دادیم بوی تعفن زباله دانی کهریزک پدرمان را درآورد.
ما از شما معذرت می­خواهیم که سیاسی کاریمان نگذاشت دنبال کامیونهای انتقال زباله راه بیفتیم و شیرابه های نشت کرده از آنها را طوطیای چشم کنیم.
ما پیشاپیش از طرف نوزادانمان از شما معذرت می­خواهیم که ممکن است با سیاسی کاری ما ناقص الخلقه بدنیا بیایند.
ما از طرف کشاورزانمان از شما معذرت می­خواهیم که عرضه نداشتند از سفره های آب زیر زمینی حفاظت کنند و مشکلات را گردن شما انداختند.
ما از شما معذرت می­خواهیم که سیاسی کاری اجازه نمی­دهد غروب­ها روی پشت بام خانه­هایمان همراه با اهل و عیال بنشینیم و در حالی که تخمه می­شکنیم از دورنمای زیبای دریاچه 12 هکتاری شیرابه ها لذت ببریم و بوی نامطبوعش را تا عمق جان فرو بریم.
ما از شما معذرت می­خواهیم که در این شش سال نشد خدمت شما برسیم و حالا که شما پس از رسانه­ای شدن موضوع به کهریزک آمده اید قدر این حضور شما را نمی­دانیم.
ما از شما معذرت می­خواهیم که در روزنامه­تان خواندیم بوی بد یک کیسه زباله می تواند تا فاصله صد متری را آزار دهد و هی فکر می­کنیم یک کیسه زباله بزرگتر است یا یک کوه زباله.
ما از شما معذرت می­خواهیم که گاهی وقت­ها تشنه­مان می­شود و مجبور می­شویم آبی را بنوشیم که بو و طعم طبیعی ندارد.
ما از شما معذرت می­خواهیم که سیاسی کار نگذاشت بفهمیم دفن بهداشتی یعنی همان کامیونی که زباله ها را از بالای کوه زباله پایین می­ریزد.

آقای قالیباف ما را ببخشید!

ما از طرف کارشناسان دادگستری هم از شما معذرت می­خواهیم که با سیاسی کاری تشخیص های بدی در مورد زباله دانی کهریزک دادند.
ما از شما معذرت می­خواهیم که هر چقدر دقت می­کنیم نمی فهمیم چرا زباله های تهران باید در کهریزک که به قول شما خارج از تهران است دفن شود و بعد شما سر ما منت بگذارید که "با اینکه کهریزک جزو تهران نیست اما باید کمک کنیم تا مشکلش حل شود".
ما از طرف نماینده های مجلس هم که تحت تاثیر سیاسی کاری ما پیگیر قضیه هستند معذرت می­خواهیم.
ما از شما معذرت می­خواهیم که دیده ها و احساسات خودمان را در حالی که بیخ گوش زباله دانی هستیم باور می­کنیم و به سخنان شما و کارشناسانتان گوش نمیدهیم.
ما از شما معذرت می­خواهیم که برخی مسئولین شهرری در کمال سیاسی کاری و در اوج رذالت سعی می­کنند به مردم خدمت کنند و مطالبات چندین ساله ما را پیگیری می­کنند.
ما از شما معذرت می­خواهیم که ذهن ناقص ما با این همه ادله روشن دنبال پرتقال فروش می­گردد.

آقای قالیباف ما را ببخشید!

ما کلا معذرت می­خواهیم. ما حتی حاضریم از طرف دیگران هم معذرت بخواهیم. مثلا حاضریم از طرف مردم جوادیه که در کمال نامردی منتظرند تا پل جوادیه بالاخره افتتاح شود، هم معذرت بخواهیم.
شما ما را ببخشید جناب آقای قالیباف. ما را ببخشید.

محمد رضا شهبازی-رجانیوز


[ سه شنبه 89/5/19 ] [ 8:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 423
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405129