NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
(شما غربیها) چطور نگران جان یک زن ایرانی هستید اما نیم میلیون کشته عراقی براحتی فراموش می کنید؟/ این، نمی شود که چون شما با مساله ای در یک کشور موافق نیستید، پس کل آن کشور یا فرهنگ آن، مشکل دارد.
 رئیس جمهور سوریه در گفتگوی اختصاصی خود با یک روزنامه آلمانی گفت: (شما غربیها) چطور نگران جان یک زن ایرانی هستید اما نیم میلیون کشته عراقی براحتی فراموش می کنید؟
بشار اسد در گفتگو با کای کیدمان، سردبیر و ارتوگرول اوتسکوک، مفسر روزنامه "بیلد" آلمان در پاسخ به سئوالی درباره نگرانی غربیها از حکم اعدام یک زن ایرانی که به همسرش خیانت کرده است گفت: به نظر شما آیا نیم میلیون شهروندی که تاکنون در عراق کشته شده اند، تصویری است که غرب می خواهد از خود به نمایش بگذارد و آیا اگر بخواهیم همین پرسش را در مورد افغانستان مطرح کنیم، پاسخی در موردش وجود دارد؟
بنا به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس جمهور سوریه گفت: این، نمی شود که چون شما با مساله ای در یک کشور موافق نیستید، پس کل آن کشور یا فرهنگ آن، مشکل دارد. چون همین الان در سوریه نیز مواردی وجود دارد که شما آنرا برنمی تابید اما نمی توانید بواسطه این مسائل، تصویر کامل (و درستی) از کشورم بیرون دهید.
اسد در ادامه تاکید کرد: شما چطور در مورد یک زن (ایرانی) اینقدر ابراز نگرانی می کنید در حالی که نیم میلیون کشته عراقی را (براحتی) فراموش می کنید ؟
رئیس جمهور سوریه در ادامه در پاسخ به این سئوال که نظر شما درباره برنامه هسته ای ایران چیست ؟ گفت: ایران یک کشور بسیار مهم در این منطقه است ، چه بخواهیم یا نخواهیم باید با این مساله به نوعی کنار بیاییم .
رئیس جمهور سوریه تاکید کرد: ایران بدنبال دستیابی به تسلیحات اتمی نیست ، البته می توان در مورد آنچه که ایران در حال انجامش است، تحقیق و بررسی کرد و این مساله ای است که ایرانیها نیز حاضر به پذیرشش هستند .
بشار اسد افزود: برای حل این مشکل باید بدنبال سیاستی متناسب و ساز و کاری صحیح بگردیم .
او در پاسخ به این پرسش که حرف شما به محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران که می خواهد اسرائیل را از نقشه جهان حذف کند، چیست، اظهار داشت: مگر او از عملی کردن یک چنین قصدی، سخن به زبان آورده است؟
اسد ادامه داد: نه او یک چنین چیزی نگفته است.
وی با اشاره به اینکه ما روی اعمال ، نه حرفها و گفتارها از خود واکنشهای درستی بروز خواهیم داد ، گفت: ما افرادی کاملا واقع بین هستیم .

 


[ شنبه 89/10/4 ] [ 7:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 825
بازدید دیروز: 825
کل بازدیدها: 4401213