NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
نویسنده وبلاگ "جلبک ستیز" در جدیدترین مطلب خود، نوشت: پس از حضور مدبرانه "سید علی خمینی" نوه امام (ره) در جمع پرشور حامیان ولایت در مهدیه تهران در سالگرد نهم دی ماه، موجی از فشارها و اهانت ها علیه "حجت الاسلام سید علی خمینی" توسط حامیان فتنه و رسانه های اپوزیسیون و خارجی آغاز شد.
پس از سوء استفاده های مکرر رسانه های موسوم به سبز از سید حسن خمینی و از نام حضرت امام (ره)، امروز جنبش سبز با چالشی جدید مواجه شده است.

چالشی که نمونه هایش را در دوران فتنه به کرّات شاهد آن بودیم.

چالشی مانند دیدار هنرمندان با رهبر معظم انقلاب، حمایت همه جانبه استاد علیرضا افتخاری از رئیس جمهور ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی، سخنرانی شجاعانه پروانه معصومی در دیدار حضرت آیت الله خامنه ای و عرض ارادت این هنرمند سینما به رهبر ایران و نمونه های دیگری که براحتی و با کمی کنکاش در صفحات سایت ها و رسانه ها می توان به آنها پی برد.

اقدام سایت های ضد انقلاب در برخورد با "سیدعلی خمینی" اتفاق تازه ای نیست.

وقتی این سایت های کذایی نام هنرمندان دیدار کننده با رهبر را در یک لیست با عنوان "خائنین به ملت"معرفی می کنند اگر "سیدعلی خمینی" را خائن به ملت معرفی نکنند جای بسی تعجب دارد!آنها یک روز حامی علی کریمی (علی کریمی هم به خیل حامیان جنبش سبز پیوست") می شوند و روز دیگر سنگ سکینه محمدی را به سینه می زنند.

یک روز علیرضا افتخاری می شود خائن، روز دیگر هنرمندان دیدار کننده بامقام معظم رهبری(توهین به هنرمندان به دلیل دیدار با رهبر انقلاب اسلامی)و امروز سید علی خمینی...

این رفتار منافق گونه فقط و فقط از این جریان انتظار می رود و بس

و اما یک سوال از سایت های موسوم به سبز:

وقتی با کمی دقت به اتفاقات روز 14خرداد(سالگرد رحلت امام خمینی) در مرقد امام توجه می کنیم، یک نکته مهم توجه ما را به خود جلب میکند:

چطور آن روز که مردم در مرقد امام به سخنرانی سید حسن خمینی اعتراض کردند و به ایشان اجازه سخنرانی ندادند، این داستان پیراهن عثمان شد و بر سر نیزه ها رفت که آی چه نشسته اید که به بیت امام(ره) توهین شد؛آن روز بیت امام برایتان مهمتر از هرچیزی بود.

آن روز آقای سید حسن خمینی شد نماد بیت امام؛ اما امروز که "سیدعلی خمینی" در جمع محکوم کنندگان فتنه گران حاضر شده، توهین به "سیدعلی خمینی" توهین به بیت امام نیست؟! مگر چه تفاوتی بین سید حسن خمینی و "سیدعلی خمینی" وجود دارد؟

 


[ دوشنبه 89/10/13 ] [ 11:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 197
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392537