NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

وی افزود: در سال گذشته نیز بیش از 17 میلیارد دلار برای مقابله با جمهوری اسلامی به ویژه در جریان فتنه پس از انتخابات هزینه شده است که البته این ارقام هزینه آشکار مقابله با جمهوری اسلامی است و هزینه‌هایی نیز به طور پنهان توسط سرویس‌های مخفی انجام می‌شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به بررسی‌های اطلاعاتی انجام شده، گفت: یکی از پروژه‌های مدنظر دشمن در جنگ نرم، مسیحی‌سازی دانش‌آموزان کشورمان است که با شعار "فقط عیسی " فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی عصر امروز در مراسم اختتامیه بیست ‌و هفتمین گردهمایی رؤسای مناطق و ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد با اشاره به تهدیدات مختلف دشمن برای فروپاشی نظام اسلامی گفت: یکی از پروژه‌های دشمن در جنگ نرم، مسیحی‌سازی دانش‌آموزان است که طبق اطلاعات رسیده یک جریان پروتستانی با شعار "فقط عیسی " و با پشتیبانی صهیونیست‌ها در مدارس به راه افتاده‌ است.

وی افزود: انتهای این جریان همانند مسیحیت آمریکا، رژیم صهیونیستی قرار دارد که البته حساب آنها از اقلیت‌های دینی به رسمیت شناخته شده در نظام اسلامی جدا است.

حجت‌الاسلام مصلحی افزود: اینها موفق شده‌اند تعدادی از معلمان و دانش‌آموزان را با راه‌اندازی‌های NGOهایی از مجموعه آموزش و پرورش تحت تأثیر و هدایت خود قرار دهند که البته طرح این موضوع نه به عنوان بزرگی و شدت کار آنها بلکه به عنوان هشداری نسبت به شرایط موجود است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه در طول 30 سال پس از انقلاب اسلامی، دشمن از طریق جنگ نرم هوشمندانه به دنبال مقابله با اسلام ناب محمدی بوده است، تصریح کرد: یکی از صحنه‌های مهم این جنگ نرم عرصه آموزش و پرورش است و البته علی‌رغم تجربه‌های موفقی که دشمن در این رابطه با خود همراه داشته است، در نظام اسلامی ایران به دلیل ویژگی‌های خاص آن نتوانسته است به نتیجه برسد.

چاپ 10 میلیون عنوان کتاب در 40 سال برای فروپاشی شوروی توسط بلوک غرب

حجت‌الاسلام مصلحی در ادامه با اشاره به تجربه موفق غرب در فروپاشی شوروی از طریق جنگ نرم گفت:‌ طبق بررسی‌های انجام شده در سال 1991 میلادی، طی 40 سال 10 میلیون عنوان کتاب به همراه فعالیت هزاران دانشمند و اندیشمند در سطح موسسات و دانشگاه‌های اروپا برای مقابله با شوروی چاپ و منتشر شده است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به الگوهای فعالیت دشمن در جنگ نرم تصریح کرد: دشمن با الگوهای لذت‌گرایی، پوچ‌گرایی و از خودبیگانگی به دنبال فروپاشی نظام ارزشی و متعالی کشورهاست و در این میان کشورهایی که از زیرساخت‌های هویتی ارزشمندی برخوردار باشند از خطر انقلاب مخملی مصون می‌مانند.

فعالیت 80 مؤسسه در طی 25 سال برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران

وزیر اطلاعات در ادامه با اشاره به تهدیدات پیش‌روی نظام جمهوری اسلامی در طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب، اظهار داشت: طی 25 سال گذشته تاکنون بیش از 80 مؤسسه، بنیاد و انجمن در موضوع جنگ نرم علیه کشورمان در غرب شکل گرفته است که بودجه تأمین شده برای این مؤسسات در هر سال حدود دو میلیارد دلار بوده است.

وی افزود: در سال گذشته نیز بیش از 17 میلیارد دلار برای مقابله با جمهوری اسلامی به ویژه در جریان فتنه پس از انتخابات هزینه شده است که البته این ارقام هزینه آشکار مقابله با جمهوری اسلامی است و هزینه‌هایی نیز به طور پنهان توسط سرویس‌های مخفی انجام می‌شود.

اسناد قابل توجه برای سرمایه‌گذاری توسط دشمن بر روی آموزش و پرورش

حجت‌الاسلام مصلحی تصریح کرد: یک تشکل ضدانقلابی با سوء استفاده از اسم معلمان، حرکت‌هایی را علیه نظام اسلامی انجام می‌دهد که تنها در یک مقطع بیش از 315 هزار دلار از سوی دشمنان به دست آورده است بنابراین مجموعه اسناد نشان می‌دهد که تمرکز استکبار در جنگ نرم بر روی آموزش و پرورش به ویژه دانش‌آموزان است.

راه‌اندازی مهدکودک و مدارس غیرانتفاعی توسط بهائیت

وزیر اطلاعات با اشاره به فرقه‌های مختلفی که با پشتیبانی رژیم صهیونیستی علیه انقلاب و نظام اسلامی فعالیت می‌کنند هشدار داد: یکی از این فرقه‌ها، بهائیت است که با راه‌اندازی مدارس غیرانتفاعی و مهدکودک در برخی مناطق به دنبال تاثیرگذاری بر نسل آینده است.

حجت‌الاسلام مصلحی انجمن حجتیه را یکی دیگر از مجموعه‌های فعال در جریان فتنه عنوان کرد و افزود: طبق اسناد موجود این گروه در فتنه سال گذشته همراهی قابل ملاحظه‌ای با طراحی‌های پیچیده استکبار داشته‌اند و با گفتمان سکولاریستی خود و با اقداماتی نظیر مقایسه روایت امام صادق «علیه‌السلام» درباره شطرنج و مقایسه آن با فتوای امام راحل در این رابطه و عدم اشاره به موضوع اجتهاد و مقتضیات زمان، به دنبال تأثیرگذاری بر ذهن دانش‌آموزان بوده‌اند.

وی در ادامه به مهمترین محورهای برنامه‌های دشمن برای مقابله با نظام اسلامی از طریق آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: پخش برنامه‌های ماهواره‌ای در زمینه‌های سیاسی و فرهنگی به ویژه در رابطه با چالش‌های آموزش و پرورش، توزیع کتب انحرافی به صورت بسته‌بندی شده در مدارس، ارسال محموله‌های پستی حاوی سی‌دی‌های مبتذل برای معلمان، دامن زدن به مسائل قومی و قبیله‌ای به ویژه در مناطق مرزی ترویج بی‌حجابی و بدحجابی در میان دانش‌آموزان، سرمایه‌گذاری بر روی مدارس غیرانتفاعی و آموزشگاه‌های آزاد و توجه به معلمان اعزامی به خارج از کشور از جمله این اقدامات است.

جزوه‌های دستورالعمل مقابله با نظام در دفتر یکی از آقازاده‌ها

وزیر اطلاعات با اشاره به فتنه سال گذشته و تلاش فتنه‌گران برای سوء استفاده از نام و خط امام (ره) برای رسیدن به اهداف خود، اظهار داشت: طبق اسناد و اطلاعات به دست آمده این افراد به مقوله‌ای با عنوان راه امام (ره) یا ولایت فقیه هیچ‌گونه اعتقادی نداشته‌اند و حرکت‌های گذشته آنان در راستای حذف ولایت فقیه بوده است.

وی در همین رابطه تصریح کرد: در جریان بازداشت یکی از آقازاده‌های فعال در جریان فتنه، جزوه‌ای در دفتر وی به دست آمد که حاوی اقدامات مرحله به مرحله آنها برای مقابله با نظام بوده است و نکته جالب توجه اینکه در این جزوه از اسامی برخی مراجع و روحانیون به صورت ابزاری، بهره گرفته شده بود و نهایتا با یک راهنمایی حکیمانه به این نتیجه رسیدیم که ادبیات این جزوه‌ها همان ادبیات حزب توده است.

وزیر اطلاعات ادامه داد: علی‌رغم تلاش و تصور فتنه‌گران مبنی بر سکولار و غرب‌باور بودن دانشگاهیان زمانی که دستشان برای دانشجویان و اساتید رو شد این قشر فرهیخته به آنها پشت کردند و البته یکی از سران فتنه بر لزوم وارد کردن آموزش و پرورش، بانوان و کسبه به میدان فتنه تأکید کرده بود.

وی با یادآوری استفاده جریان استکبار از شبکه مجازی و اینترنت برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: در گزارشی که اوباما به کنگره آمریکا ارائه کرده است سه بار به این موضوع اشاره شده است که به دلیل هوشیاری سیستم اطلاعاتی ایران نتوانسته‌ایم با استفاده از شبکه مجازی به اهداف خود در ایران برسیم.

حجت‌السلام مصلحی با بیان اینکه فتنه پس از انتخابات یک طراحی پیچیده بوده است، اظهار داشت: اگر کسی فکر می‌کند که این فتنه یک دعوای انتخاباتی بوده است به شدت در اشتباه است به گونه‌ای که این حادثه حاصل چندین سال حرکت و برنامه‌ریزی بود.

وزیر اطلاعات با اشاره به حجم قابل ملاحظه دانشجویان بورسیه اعزامی به خارج از کشور در وزارت علوم آخرین دوره اصلاحات،‌ گفت: بخشی از آنها عامل سرویس‌های اطلاعاتی دشمن شده‌اند که با بررسی اسناد موجود احساس می‌شود این افراد برای همین منظور و به بهانه ادامه تحصیل به آن کشورها فرستاده شده‌ بوده‌اند.

رمزگشایی از ایمیل‌های دشمن توسط سربازان گمنام امام زمان «عج» در 48 ساعت

وی ادامه داد: در جریان رصد ایمیل‌های فتنه‌گران و سرگروه‌های آنان به محض اینکه احساس خطر کردند، در عرض 24 ساعت تمام میل‌هایشان توسط سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) و موساد کد و رمزگزاری شد اما با تلاش مخلصانه سربازان گمنام امام زمان «عج» در عرض 48 ساعت تمامی آنها رمزگشایی شد که این حرکت ضربه سنگینی برای دشمنان بود.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه سیستم آموزش و پرورش کشور آمریکا از روز اول در اختیار صهیونیست‌ها بوده و هیچ‌ مجموعه‌ای اجازه نفوذ در این سیستم را نداشته است، گفت: این موضوع برای ما هشدار دهنده است و باید توجه کرد که وزارت اطلاعات در راستای مقابله با جنگ نرم، نیازمند همراهی اهالی آموزش و پرورش است.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما در این عرصه اطلاع‌رسانی به فرهنگیان و دانش‌آموزان نسبت به توطئه‌ها و تهدیدات است و وظیفه فرهنگیان نیز این است که حرکت‌های مشکوک در مجموعه آموزش و پرورش را سریع به سربازان گمنام امام زمان (عج) اطلاع دهند. تابناک


[ سه شنبه 89/5/19 ] [ 9:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 58
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392398