NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
کیهان نوشت:بعد از چند سال بازی رسانه های محافل ضدانقلاب درباره جنبش زنان و کمپین یک میلیون امضا، گویانیوز اعلام کرد عنوان مذکور یک لقب فرمایشی است.
این رسانه وابسته به سازمان سیا نوشت: زمانی برای تاکتیک چهره به چهره که از جانب کمپین یک میلیون امضا مطرح شده بود، کف زدیم و برای تماس بخش روشنفکر با توده زنان شادی کردیم اما اتفاقات سال گذشته و برخورد رژیم فاکتورها را تغییر داد. با تغییر تاکتیک چهره به چهره به تاکتیک جمع شدن دور هم نمی توان به توده ها نزدیک شد. نمی توان با تماس و سازش با این یا آن چهره سرشناس زمان را هدر داد. برخی زنان روشنفکر به جای خیابان و اتوبوس و مترو ترجیح می دهند پشت درهای بسته به سخنرانی 10 دقیقه ای و سربسته اکتفا کنند و بیانیه تنظیم نمایند.
گویانیوز همچنین می نویسد: با بی خبری از زبان توده مردم نمی توان ادعای جنبش داشت. اکنون برای منحرف کردن جنبش از توده مردم تلاش می شود همان قصدی که سران جنبش سبز در منحرف کردن جنبش سراسری ایفا کردند. زنان در این کمپین کجا هستند؟ اگر جنبش توده ای نشود، «جنبش زنان» یک لقب فرمایشی خواهد بود که گاه به گاه در اتاق های در بسته با تعدادی اندک و «خودی» هم نشینی هایی برقرار می کنند و بیانیه های کم جان در فضای مجازی توزیع می کنند.
شایان ذکر است طی چند سال اخیر برخی زنان شبه اصلاح طلب مدعی مسلمانی هم نشینی هایی با عناصر لائیک و ضددین برگزار می کنند و علیه احکام اسلامی موضع می گیرند. یارگیری از زنان در پوشش فمینیسم و پیگیری حقوق زنان، به عنوان یکی از روش های جذب نیرو از سوی گروهک های ضد انقلاب و سازمان های اطلاعاتی حامی آنها به شمار می رود.

[ سه شنبه 89/5/19 ] [ 12:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 258
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4404964