NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 "مسئله مصلحت سیاسی است. دوستانی که انتقاد می کنند در عین حال باید مصلحت های سیاسی را هم به دیده بگیرند. این نقد و افشاگری ها علیه [امام] خمینی کار مخالفان دیگر نظام است که قداست [امام] خمینی و اصولا نظام دینی را در ذهن مخاطبان بشکنند.

به گزارش شبکه ایران، یک عضو متواری گروهک موسوم به اتحاد جمهوری خواهان از ضدانقلابیون دو آتشه خواست وضعیت بغرنج امثال موسوی را درک کنند و بیش از آنچه آنها به معارضه با خط امام پرداخته اند، فعلاً توقع بیشتری را مطرح نکنند.

 بیژن حکمت به یکی از رسانه های ضد انقلاب گفت: انتقادی که به میرحسین موسوی می گیرند این است که شما چرا مصلحت اندیشی می کنید و چرا نمی آیید در مورد رفتار آقای خمینی و یا اعدام های سال 67 موضع گیری صریح تر کنید و افشاگری کنید. این دوستان توجه نمی کنند که موسوی بخش مهمی از نیروهای خودش را از کسانی می گیرد که درون نظام و طرفدار [امام] خمینی هستند. نمی شود از او انتظار داشت که با نقد صریح [امام] خمینی و یا صحبت های صریح تر درباره اعدام های سال 67 این نیروها را از خودش بیگانه کند. مسئله مصلحت سیاسی است. دوستانی که انتقاد می کنند در عین حال باید مصلحت های سیاسی را هم به دیده بگیرند. این نقد و افشاگری ها علیه [امام] خمینی کار مخالفان دیگر نظام است که قداست [امام] خمینی و اصولا نظام دینی را در ذهن مخاطبان بشکنند.

 البته به آقای حکمت باید گفت چندماهی دیر رسیده اید چون امثال موسوی و کروبی و خاتمی هرچه در خشاب داشتند علیه حضرت امام و انقلاب و نظام اسلامی خالی کردند تا شاید دل امثال منتظری، گروهک های سلطنت طلب، چپ و لیبرال ها را به دست آورند اما تمام سرمایه و سابقه خود را در این قمار برای ضدانقلاب باختند. این مصلحت سنجی ها را یک سال پیش باید یاد منافقین جدیدی می دادید که آن گونه هیجانی و ساده لوحانه میدان دار معارضه صریح با قانون اساسی، ولایت و رهبری، خط امام و اصل انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و... وارد نشوند. 
[ سه شنبه 89/5/19 ] [ 12:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 196
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392291