NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
انجمن اسلامی دانشجویان 12 دانشگاه بزرگ کشور با صدور بیانیه‌ای مشترک نسبت به انتشار مطلبی در پایگاه اینترنتی وابسته به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی واکنش نشان دادند.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، متن بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان 12 دانشگاه کشور به شرح ذیل است:
روز شنبه 25 دی مطلبی در پایگاه‌ اینترنتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی منتشر شد تا شاید به زعم مدیران این سایت "کج‌راهه‌ "ای در اذهان عمومی جامعه و تحلیلگران درباره نقش ایشان در ایجاد و تقویت جریان فتنه فراهم آید.نگاهی به این مطلب که با عنوان "اگر نامه هاشمی نبود " منتشر شده،‌ بیانگر آن است که دست‌اندرکاران این سایت کوشیده‌اند با عبور از "حوادث پس از انتخابات " و به کارگیری تاکتیک " فرار به جلو " این‌گونه القا کنند که نامه‌نگاری آقای هاشمی رفسنجانی نوعی آینده‌نگری نسبت به عملکرد دولت دهم بوده است! در حالی که به اعتقاد قاطبه کارشناسان و تحلیلگران سیاسی انتشار این نامه، زمینه سو‌ءاستفاده بیگانگان، معاندان و فتنه‌گران را برای ایجاد ناامنی و آشوب در ایران اسلامی فراهم کرد.
اینک 12 سئوال دیگر درباره نامه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در آستانه برگزاری انتخابات پر شور 22 خرداد88 مطرح می‌شود تا بیش از پیش، اثرات نامه‌ بی‌سلام و والسلام وی به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران آشکارتر شود.
1) اگر نامه هاشمی نبود! آیا استکبار جهانی و رژیم‌های جنایت‌کار اسرائیل و آمریکا که طی سه دهه اخیر انواع توطئه‌ها را برای مانع‌آفرینی در مسیر تحقق اهداف کلان نظام اسلامی ایران طراحی و اجرا کرده و بارها به عدم نتیجه گیری در رویارویی با این نظام، اذعان داشته‌اند، "جرأت " می‌کردند این‌چنین "امیدوارانه " وارد عرصه براندازی نظام اسلامی شوند؟ قطعا این امیدواری دشمنان از آن‌جا ناشی می‌شد که می‌دیدند یکی از شخصیت‌های موثرانقلاب اسلامی که سال‌های متمادی از یاران و همراهان امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده، این بار (بنا به دلایلی از قبیل نارضایتی از عملکرد رئیس‌جمهور و...) آمادگی دارد که با دشمنان نظام و جریان فتنه همسو و همزبان شود؟

2) اگر نامه هاشمی نبود! آیا افرادی چون موسوی ، کروبی و خاتمی و .... جرأت پیدا می‌کردند با انتشار بیانیه‌هایی همسو با جریان نفاق و ضدانقلاب اصل نظام و ارکان اساسی آن را هدف قرار داده، براندازی و ساختارشکنی را وجهه همت خود قرار دهند؟

3) اگر نامه هاشمی نبود! آیا دشمنان قسم‌خوره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کسانی که مردم آن‌ها را سران فتنه می‌نامند جرأت می‌کردند با انواع و اقسام اتهام‌افکنی‌ها و تهمت‌های بی‌شرمانه به "هتک حیثیت "، این نظام که ثمره خون صدها هزار شهید و میراث گرانبهای امام راحل است بپردازند؟

4) اگر نامه هاشمی نبود! خصوصاً آن عبارت از نامه ایشان که ادعا می‌کرد: " بی شک بخشی از مردم و احزاب این وضع را بیش از این برنمی‌تابند و آتش‌فشان‌هایی که از درون سینه‌های سوزان تغذیه می‌شوند، در جامعه شکل خواهد گرفت که نمونه‌های آن را در اجتماعات انتخاباتی در میدان‌ها ، خیابان‌ها و دانشگاه‌ها مشاهده می‌کنیم " و اینگونه با صراحت از اغتشاشات حمایت نشده بود، آیا اغتشاش‌گران جرأت می‌یافتند که این‌چنین با " اردوکشی خیابانی "ناامنی ایجاد کرده، به اموال عمومی صدمه زده و 8 ماه فرصت‌های‌کشور را که برای سازندگی و پیشرفت می‌بایست استفاده می‌شد از بین ببرند؟

5) اگر نامه هاشمی نبود! آیا دشمنان و فتنه‌گران جرأت می‌کردند که این‌چنین بی‌سابقه به " اصل ولایت فقیه " که میراث جاودان اندیشه سیاسی خمینی کبیر و جوهره قانون اساسی است، هجمه کرده و شخص رهبر معظم انقلاب اسلامی که همانند جد بزگوار خود مظلوم واقع‌شده‌اند ، را مورد هجمه قرار دهند؟

6) اگر نامه هاشمی نبود!؟ آیا جریان فتنه‌گر جرأت می‌کرد با روزقدس این یادگار جاوید حضرت امام خمینی (ره) این چنین رفتار کرده و به اسم "خط امام " دقیقا عکس اندیشه‌های آن فقید و فرزانه عمل کند و با اصرار بر تغییر مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران به طرح شعاراسرائیل پسند "نه غزه نه لبنان " بپردازد؟

7) اگر نامه هاشمی نبود! آیا جریان فتنه جرأت اهانت به مقدسات دینی و ارزش‌ها و باورهای ملت فهیم ایران اسلامی را می‌یافت؟ به گونه‌ای که در ظهرعاشورا به عزاداران حسینی حمله ور شده و در روز 16 آذر نیز تصویر حضرت امام (ره) را مورد اهانت قرار دهد؟

8) اگر نامه هاشمی نبود! فتنه‌گران 8 ماه جرأت فتنه‌انگیزی پیدا نمی‌کردند و در این صورت این‌چنین "حفره اطلاعاتی " در کشور ایجاد نمی‌شد تا پس از آن عوامل موساد و سیا بتوانند نخبگان و اندیشمندان هسته‌ای ایران را نشانه رفته و آن‌ها را مظلومانه به شهادت برسانند. (و آیا به این سبب نباید فتنه‌گران و حامیان آن‌ها را در ترور دانشمندان کشور یکی از مقصران اصلی دانست؟)

9) اگر نامه هاشمی نبود! در شرایطی که ایران اسلامی مقتدرانه در عرصه بین‌المللی و سیاست خارجی و به ویژه در موضوع هسته‌ای در بهترین و پرافتخارترین شرایط خود قرار داشت، دشمنان خارجی نظام می‌توانستند بازی باخته را متوقف کنند؟(البته فقط توقف) و قطعنامه‌هایی مثل تحریم را مصوب و عملیاتی کنند؟

10) اگر نامه هاشمی نبود! اقتصاد ایران اسلامی که بر اساس سیاست‌های عدالت‌محور به سمت شکوفایی می‌رفت، پس از بروز فتنه 88 گرفتار فرصت‌سوزی می‌شد؟ و طرح بزرگ و کلانی چون هدفمندی یارانه‌ها که جزو آرزوهای دولت‌های قبلی بوده، با تأخیر مواجه می‌شد؟ و فضا به گونه‌ای می‌شد که رهبر معظم انقلاب برای جبران آن فرصت‌سوزی‌ها بر همت و تلاش مضاعف تأکید کنند؟

11) اگر نامه هاشمی نبود! آیا صفوف از هم گسیخته معاندان، ضدانقلاب، اعم از سلطنت‌طلب‌ها، بهایی‌ها، منافقین و ... مجدداً ابراز وجود و امیدواری کرده و جنگ احزابی را علیه نظام اسلامی به راه می‌انداختند؟

12) اگر نامه هاشمی نبود! آیا سران جبهه کفر امثال رئیس‌جمهور آمریکا اوباما، کلینتون،نتانیاهو و ... جرأت می‌کردند لباس دیپلماتیک را از تن خارج کرده و اینگونه آشکارا درباره براندازی جمهوری اسلامی سخن بگویند و از فتنه‌گران با صراحت حمایت کنند؟

این بیانیه از سوی تشکل‌های دانشجویی ذیل صادر شده است:

* انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف
*انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران
* انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان
* انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
* انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز
* انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
* انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد
* انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل
* انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم
* انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه
* انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان
* انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک

 


[ یکشنبه 89/10/26 ] [ 1:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 658
بازدید دیروز: 353
کل بازدیدها: 4401046