NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

«تری جونز» کشیش افراطی آمریکا ملقب به «احمق فلوریدا» که پیشنهاد شنیع قرآن‌سوزی را مطرح کرده بود، در جدیدترین اقدام توهین‌آمیز خود، 20 مارس (یکشنبه 29 اسفند) را به عنوان «روز محاکمه قرآن» تعیین کرد.
فارس به نقل از پایگاه المنار نوشت، «تری جونز» کشیش افراطی یکی از کلیساهای ایالت فلوریدای آمریکا که چندی پیش در تصمیمی گستاخانه، روز 11 سپتامبر را به عنوان «روز جهانی آتش‌زدن قرآن» نامیده بود؛ در اقدامی دیگر روزی را به عنوان «روز محاکمه قرآن» نامیده است.بر اساس گزارش شبکه شش اورلاندو، جونز روز 20 مارس (یکشنبه 29 اسفند) را به این منظور اختصاص داده است و در نواری ویدئویی که بر روی سایت مشهور یوتیوب قرار داده، اعلام کرده است: «قرآن در برابر شهود و وکلا محاکمه خواهد شد».
این کشیش افراطی در این نوار توهین‌آمیز از مدافعان قرآن خواسته است فردی را برای دفاع از آن انتخاب کنند و گفته است: ما مدافعان قرآن را به چالش می‌کشیم و ما از وکلای آن دفاع عملی می‌خواهیم.
در همین حال «عبدالمعطی بیومی» عضو مجمع مطالعات اسلامی الازهر با رد محاکمه قرآن به عنوان متنی الهی گفت: ما در عین حال حاضریم در مناظره‌ای موضوعی و عادلانه درباره معانی قرآن شرکت کنیم.
وی افزود: ما می‌توانیم آنچه که در قرآن آمده را برای جهانیان شرح دهیم.
این اقدام توهین‌آمیز «تری جونز» که به نظر می‌رسد تلاشی دیگر از سوی محافل صهیونیستی برای محک زدن حساسیت مسلمانان باشد؛ در حالی است که تلاش قبلی وی مبنی بر آتش زدن قرآن با محکومیت شدید بین‌المللی مواجه شد.
به گزارش فارس، «تری جونز» همان کشیش افراطی مسیحی است که به دلیل طرح پیشنهاد گستاخانه آتش زدن قرآن در روز 11 سپتامبر «احمق فلوریدا» لقب گرفت.
پیش از این برخی از تحلیل‌گران آمریکایی از جمله «ویکتوریا کلارک»، اقدامات «تری‌جونز» را در راستای کسب شهرت و پول عنوان کرده‌اند. کلارک با ارائه مثال‌هایی از برخی فرقه‌های ضاله مسیحی در آمریکا تصریح کرده بود که تری جونز قصد داشت با نمایش قرآن‌سوزی برای دکان مذهبی خود مشتری‌های بیشتری جذب کند.
جالب اینکه «گوئیدو وستروله» وزیر خارجه آلمان پیش از این کشیش افراطی آمریکایی را «دیوانه» خطاب کرده بود. حتی «اِما جونز» دختر «تری جونز» نیز پدر خود را «دیوانه» خوانده و در گفت‌وگو با اشپیگل گفته بود: پدرم مرتباً خود را با حضرت موسی مقایسه می‌کرد!
به گزارش فارس، پیشنهاد جدید «تری جونز» در حالی مطرح می‌شود که کشیشان آمریکایی و انگلیسی در دو سال اخیر با رسوایی‌های اخلاقی بسیاری از جمله «آزار جنسی کودکان» مواجه شده‌اند.

 


[ یکشنبه 89/10/26 ] [ 1:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 659
بازدید دیروز: 420
کل بازدیدها: 4404551