NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

رییس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: بزرگترین تجمع حامیان ولایت 13 بهمن مصادف با سالروز رحلت پیامبر گرامی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در تهران و بیشتر شهرهای کشور برگزار می شود.به گزارش واحد مرکزی خبر ، محمد حسین زارع در نشست خبری افزود: تفاوت برنامه های امسال دهه فجر با گذشته در این است که این ایام امسال با ایام پایانی ماه صفر همزمان و بخش قابل توجهی از برنامه ها متناسب با این روزها تدارک دیده شده است.

وی گفت: بخش قابل توجهی از جشنواره های گذشته به گونه ای تقویت و شماره گذاری شده است که در سال های آینده نیز ادامه یابد ضمن این که امسال متنوع و جدید تر شده است.

زارع با اشاره به برگزاری30 جشنواره ملی و بین المللی از سال های گذشته تاکنون افزود: امسال30 جشنواره جدید نیز نخستین بار برگزار می شود که به عنوان نمونه می توان جشنواره شعر هرمزگان را نام برد که به زبان محلی برپا خواهد شد.

وی برگزاری نمایشگاه کتاب را در 17 استان از دیگر برنامه های دهه فجر امسال برشمرد و اضافه کرد: بخش قابل توجهی از کتا بهایی که در این جشنواره عرضه می شود آثار مربوط به انقلاب اسلامی است .

زارع بخش دیگری از کتب این نمایشگاه ها را مربوط به ولایت و موضوع بصیرت افزایی برشمرد و افزود: بخش دیگری از آثار نیز مربوط به فتنه 88 است که نخستین بار در این نمایشگاه ها عرضه خواهد شد .

زارع درباره آماده بودن حرم مطهر امام (ره) برای برگزاری مراسم دهه فجر نیز گفت: کار عمرانی حرم امام (ره) هنوز تمام نشده است اما امسال به طور موقت برای برگزاری مراسم ایام دهه فجر آماده می شود.

وی افزود: پارسال برنامه ها در محل جلوس حضرت امام (ره) در12 بهمن 57 در بهشت زهرا برگزار شد که مردم خواستند مراسم دهه فجر از حرم امام (ره) جدا نشود بنابراین امسال حرم امام (ره) به رغم ادامه فعالیت های عمرانی به طور موقت برای اجرای برنامه های این ایام آماده می شود.

 


[ یکشنبه 89/10/26 ] [ 1:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 254
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4404960