NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

حجت‌الاسلام موسی قربانی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهارداشت: هر وقت آمریکا و استکبار با سد محکمی در درون نظام علیه منافع و اهداف شیطانی خود برمی‌خورد، توطئه‌ها را علیه نظام جمهوری اسلامی افزایش می‏دهند.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص داشتن بصیرت و اتحاد مسئولان نظام، گفت: اتحاد و یکدلی و همبستگی شخصیت‌های درون نظام موجب می‌‌شود هیچگاه دشمن نتواند ضربه‌ای به کشور و ملت ایران وارد کند.
قربانی با بیان اینکه عملکرد سران فتنه و فتنه‌گران دشمنان را به طمع انداخت، گفت: خطای بزرگ آمریکا و سران فتنه این بود که گمان کردند تعداد زیادی به آن‌ها رأی دادند در حالی که مردم به شعارهای آنان مبنی بر پیروی از آرمان‌های حضرت امام (ره) رای داده بودند.
وی افزود: بعد از آنکه سران فتنه چهره واقعی خود را بعد از انتخابات با اقدامات هنجارشکنانه، غیرقانونی و خلاف اندیشه‌ها و آرمان حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب نمایان کردند، آرا و پایگاه خود را از دست داده و مردم در راهپیمایی باشکوه و دشمن‌شکن «9 دی »و «22 بهمن »، پاسخ روشنی به آمریکا و سران فتنه دادند.
موسی قربانی با بیان اینکه آمریکا و اروپایی‌‌ها و بسیاری از کشورها نتایج انتخابات را براساس نظرسنجی‌ها از قبل پیش بینی می‌کردند، گفت: آنها نوعی مسابقه برای نزدیک شدن به ایران راه انداخته بودند و به هر قیمتی می‌خواستند قبل از برگزاری انتخابات با ایران مذاکره کنند، تا بعد از انتخابات مجبور نباشند از موضع ضعف با جمهوری اسلامی مذاکره کنند، اما با کمال تاسف این فضای بسیار ارزشمند و فرصت تاریخی به وسیله فتنه گران از بین رفت.
این نماینده مجلس در خصوص سران فتنه گفت: آنها از مسیر حق به شدت منحرف شدند و کسی که به مسیر انحراف کشیده شود، واقعیت‌ها و حقایق را نمی‌بیند.
حجت‌الاسلام قربانی گفت: ملت بزرگ ایران از فتنه‌گران که ارزش‌های نظام و انقلاب و امام خمینی (ره )را زیر پا گذاشت، متنفر است.

[ چهارشنبه 89/5/20 ] [ 8:58 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 83
بازدید دیروز: 359
کل بازدیدها: 4403555