NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
به گزارش شیعه آنلاین، این در حالی است که یکی از اتهامات و ادعاهای دروغین که همواره توسط سنی های افراطی برای زیر سوال بردن مذهب اهل بیت (ع) مطرح می شود، تحریف قرآن کریم و مورد اهانت قرار دادن این کتاب الهی است.
این بار نیز پایگاه وهابی «سنی نیوز» وابسته به اهل سنت افراطی در ایران که همواره از مدافعان سرسخت تروریست معدوم «عبدالمالک ریگی» بوده، با پخش یک کیلیپ، اتهامات پوچ گذشته را مطرح کرده و مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران با هدف اهانت به قرآن کریم، صفحات این کتاب الهی را مانند کاغذ باطله پاره کرده و در جعبه های صادرات میوه به کشورهای همسایه از جمله عراق، مورد استفاده می دهد.

در این کیلیپ یک شیخ وهابی نشان داده می شود که در حال حمله به جمهوری اسلامی ایران است و مدعی می شود که ایران صفحات قرآن کریم را به صورت پاره پاره و مانند کاغذ باطله در جعبه های میوه قرار داده و به مناطق شمالی عراق صادر کرده است.
گفتنی است این کیلیپ در حالی منتشر شده که با کمی دقت نظر می توان به راحتی دروغی بودن آن را فهمید، زیرا با نزدیک شدن دوربین به جعبه های میوه، مشخص می شود که این میوه از مصر به عراق صادر شده و اصلا هیچ ربطی به جمهوری اسلامی ایران ندارد.

در پایان ما نیز این اقدام وقیحانه ی صورت گرفته در کشور مصر، چه عمدی و چه سهوی باشد را محکوم کرده و خواستار بررسی فوری موضوع هستیم.
از سنی های افراطی نیز می خواهیم بجای موشکافی و تلاش برای وارد کردن اتهامات و ادعاهای دروغین علیه پیروان اهل بیت (ع)، کمی وقت خود را صرف مطالعه کتب «صحاح» کنند تا متوجه شوند که برخی احادیث به اصطلاح صحیح موجود در این کتب، مدعی تحریف در قرآن کریم هستند.
[ چهارشنبه 89/5/20 ] [ 5:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 306
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392646