NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

محمد علی کلی بوکسور مسلمان شده آمریکایی که پیش از این قهرمان بوکس جهان بود، در نامه ای به رهبر انقلاب از ایشان درخواست کرده است دستور آزادی دو آمریکایی متهم به جاسوسی در ایران را آزاد کند. 
به نقل از روزنامه سیاتل تایمز آمریکا گزارش داد ، کلی ?? ساله در نامه خود درخواست کرده که به خواسته او به عنوان " یک برادر مسلمان " توجه شود.
" جاش فاتال " و" شین باوئر" دو آمریکایی متهم به جاسوسی هستند که به همراه دوست خود " سارا شورد " ، قریب به دو سال پیش در منطقه کردستان ایران به دلیل ورود غیر قانونی به خاک ایران بازداشت شدند.
سارا شورد در سپتامبر سال گذشته میلادی از سوی مسئولان قضایی با پرداخت وثیقه آزاد شد و به آمریکا بازگشت اما دو آمریکایی دیگر همچنان در زندان هستند.
به گفته همسر محمد کلی این دومین نامه ای است که محمد علی خطاب به مقامات ایران می نویسد و نامه اول او سال میلادی گذشته و پس از آزادی سارا شورد نوشته شد که البته پاسخی دریافت نکرده است.
همسر کلی افزوده است که محمد علی این آمادگی را دارد که برای میانجیگری جهت آزادی دو زندانی آمریکایی در ایران به این کشور سفر کند.
محمد علی متولد ???? در آمریکا با نام قبلی "کاسیوس مارچلوس کلی" و نیز مشهور به محمدعلی کلی، یکی از بزرگترین و مشهورترین بوکسورهای سنگین وزن جهان است.
او پس از گرویدن به اسلام در فعالیتهای سیاسی نیز نقش داشت و به همین دلیل بیش از سایر قهرمانان ورزشی در جهان مطرح شد.
وی همچنین در قرن بیستم عنوان یکی از بزرگترین قهرمانان ورزشی را نیز از آن خود کرد.

 


[ شنبه 89/12/28 ] [ 11:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 223
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392563