NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 نیروهای ارتش عراق بامداد امروز در راستای اجرای تصمیمات دولت و مفاد قانون اساسی این کشور برای برچیدن اردوگاه گروهک تروریستی منافقین موسوم به "اردوگاه اشرف " تلاش کردند اما با حمله عناصر این گروهک تروریستی روبرو شدند.فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: سرتیپ "حسن التمیمی " از اعضای اتاق عملیات ارتش در استان دیالی عراق در اشاره به حمله عناصر گروهک تروریستی منافقین در اردوگاه اشرف به نیروهای ارتش عراق و پاسخ متقابل آنها گفت: درگیری ها بعد از ساعت چهار بامداد با سلاح سرد، سنگ، بطری و چوب آغاز شد و تا این لحظه ادامه دارد.
به گفته وی، در این درگیری شش نفر از سربازان ارتش عراق زخمی شده و سه عنصر گروهک منافقین کشته و 14 نفر دیگر زخمی شدند.
این سرتیپ ارتش عراق گفت: درگیری ها درپی موضعگیری ارتش در یک گورستان در داخل اردوگاه اشرف روی داد.
درهمین حال، گروهک تروریستی منافقین نیز با اذعان به تلاش ارتش عراق برای برچیدن اردوگاه اشرف در راستای تصمیمات دولت عراق و براساس مفاد قانون اساسی این کشور، با هدف بزرگنمایی تعداد کشته های خود در جریان این درگیری را 25 نفر اعلام کرد.
قانون اساسی عراق تاکید می‌کند که این کشور پایگاهی برای هیچ یک از گروههای تروریستی به منظور اقدام علیه همسایگان نیست.
"هوشیار زیباری " وزیر امور خارجه عراق پیش از این تاکید کرد که حضور گروهک تروریستی منافقین در عراق برخلاف قانون اساسی این کشور است.
گروهک تروریستی منافقین اوایل دهه 1980 با حمایت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در عراق مستقر شد و علاوه بر ترور صدها نفر از مسئولان و مردم ایران، در عملیات سرکوب مردم عراق با رژیم بعث صدام همکاری کرد.

 


[ شنبه 90/1/20 ] [ 7:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392442