NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
شبکه خبری مسیحیان(CBN)در گزارشی به مسئله ظهور امام عصر (عج) پرداخته و با محور قرار دادن سخنرانی های دکتر احمدی نژاد به واکاوی و تحریف اعتقاد شیعیان درباره امرظهور می پردازد.
  
< type="text/java">

شبکه در برنامه کلوب700 در خصوص شرایط ظهور امام زمان (عج) در ادعایی مضحک می افزاید: ظهور زمانی اتفاق می افتد که مطابق با اعتقاد شیعیان تمامی یهودیان و مسیحیان نابود شوند ودر این صورت وی از چاه مسجد جمکران ظهور می کند!

این شبکه در ادامه گزارش به ظاهر بی‌طرف خود ادعا می کند:«رییس‌جمهور ایران محمود احمدی‌نژاد گفته است که مسیحای موعود اسلام در بیداری الهی سراسر منطقه خاورمیانه نقش دارد. میلیون‌ها مسلمان معتقدند که مهدی روزی باز خواهد گشت تا بشریت را نجات دهد. اما قبل از آن که وی بتواند ظهور یابد، اسرائیل و آمریکا باید نابود شوند[!]».

شبکه خبری CBNدر حالی چنین ادعایی دارد که تاکنون دکتر احمدی نژاد چنین اظهاراتی در خصوص شرایط پیش از ظهور بیان نکرده است.
این شبکه در ادامه مدعی است: «به گفته احمدی‌نژاد «حرکت نهایی آغاز شده است» و «ما در انقلابی به مدیریت این بزرگوار به سر می‌بریم»».
شبکه CBN همچنین در ادامه گزارش خنده دار خود ادعا می کند که «می‌توان ریشه اعتقادات مهدویت و آخرالزمانی احمدی‌نژاد را در مسجدی در روستای کوچکی به نام جمکران یافت. در پشت این مسجد چاهی است که به عقیده احمدی‌نژاد و میلیون‌ها مسلمان شیعه،‌ روزی امام دوازدهم مهدی از آنجا ظهور می‌کند! هزاران مسلمان هر شب به دیدن این چاه مقدس می‌روند. دریچه این چاه با یک صندوق سبز آهنی پوشیده شده است تا مردم نتوانند خود را در آن بیندازند[!]».

البته برای کسانی که حداقل اطلاعاتی در مورد موعودگرایی در نگاه تشیع دارند مسلم است که شیعیان هیچگاه به چاه جمکران به عنوان محل ظهور امام مهدی (عج) اعتقاد ندارند.

 CBN در ادامه سعی می‌کند اعتقادات شیعیان را خرافی جلوه داده و مدعی می شود: «بیشتر بازدیدکنندگان وقت خود را صرف دعا و بوسیدن این صندوق آهنی می‌کنند. برخی دیگر درخواست‌های خود را بر روی تکه‌های کاغذ نوشته و آنها را برای مهدی به درون چاه می‌اندازند. بسیاری معتقدند که در واقع مهدی درخواست‌های آنها را می‌خواند[!]». این شبکه در ادامه به نوع رویکرد شیعیان و سنی‌ها در زمینه مهدویت پرداخته و میگوید: «به گفته محققان شیعی، مهدی ــ از نوادگان حضرت محمد ــ در اواسط قرن نهم میلادی از نظرها پنهان شده است. سنی‌ها، که اکثر جمعیت مسلمانان جهان را تشکیل می‌دهند، دیدگاه‌های دیگری نسبت به مهدی دارند. به عنوان مثال، آنها معتقدند که مهدی هنوز متولد نشده و از فرزندان فاطمه، دختر حضرت محمد، خواهد بود. مسلمانان شیعه معتقدند که امام دوازدهم زنده بوده و قبل از روز قیامت ظهور خواهد کرد».
این گزارش پس از این به رویکرد دکتر احمدی‌نژاد پرداخته و می‌گوید: «احمدی‌نژاد از زمانی که در آگوست 2005 رییس‌جمهور ایران شده، به عنوان یکی از بانفوذترین پیروان مهدی ظاهر گشته است. وی تقریباً در تمامی صحبت‌هایش، چه در داخل و چه در خارج از ایران، از الله خواستار تعجیل بازگشت مهدی شده است».
CBN همچنین به همراهی حضرت عیسی مسیح (ع) اشاره کرده و می‌گوید: «مسلمانان معتقدند در هنگام ظهور مهدی، عیسی مسیح نیز او را همراهی خواهد کرد. آنها معتقدند که مسیح بازگشت فیزیکی به این دنیا خواهد داشت. وی خوک‌ها را خواهد کشت، صلیب‌ها را خواهد شکست، یهودیان را می‌کشد، و ضد مسیحیان را شکست می‌دهد».
در پایان این گزارش به سخنان ژوئیل روزنبرگ مؤلف کتاب «امام دوازدهم»‌ اشاره شده و از قول وی ادعا می‌شود که: «به عقیده احمدی‌نژاد، آخرالزمان نزدیک بوده و مسیحای اسلام دارد می‌آید و راه شتاب بخشیدن به ظهور امام دوازدهم و حکومت بر زمین، نابودسازی شهروندان یهودی و مسیحی است[!] و این چیزی است که احمدی‌نژاد را بسیار خطرناک می‌سازد، چرا که او و حکومتش در حال دست‌یابی به سلاح‌های اتمی هستند که آنها را قادر می‌سازد تا بتوانند کل جوامع یهودی و مسیحی را نابودی سازند».
یکی دیگر از ادعاهای این شبکه خبری این است که بیان می‌دارد شیعیان معتقدند قبل از ظهور تمامی یهودیان و مسیحیان باید نابود شوند. متاسفانه این رویکرد  شیعه‌هراسانه این شبکه باعث شده است تا برخی از بینندگان این گزارش در ارائه نظراتی برای این خبر، حس تنفر خود را از اسلام و شیعه بیان دارند.

 


[ یکشنبه 90/1/28 ] [ 1:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 445
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392785