NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

گلزار شهدا، مامنی برای علاقمندان و دلسوزان ارزشهای انقلاب و اسلام و از قافله عقب‌ماندگان شهادت می‌باشد، مامنی برای آنانی که نامهربانی و بی‌مهری‌های سیاسیون برفرهنگ به ویژه عفاف و حجاب و نیز تاراج عفت و حیای زنان در خیابان بر دلشان عقده شده و قطعات شهدا را بهترین محل برای درد دل با شهدا و جلای دل می‌دانند.
http://files.tabnak.com/pics/201104/201104200514091704.jpg

در اقدامی مشکوک برخی زنان بی‌حجاب با سگ در گلزار شهدا به پرسه‌زنی می‌پردازند.
به گزارش پایگاه خبری انصار حزب الله:در پی غفلت مسئولین فرهنگی و نگاه سیاسی به مسائل فرهنگی، بیم آن می‌رود تا آخرین سنگرهای فرهنگی کشور در تسخیر فرهنگ مبتذل غرب درآید.گلزار شهدای بهشت زهرای تهران منزلگاه بیش از ?? هزار شهید والامقام دوران انقلاب و دفاع مقدس می‌باشد که سفارش و تاکیدشان بر حفظ انقلاب و ارزشهای آن به ویژه حفظ حجاب اسلامی بوده است.
http://files.tabnak.com/pics/201104/201104200514092789.jpg
اینک در این مکان مقدس و در این سنگر بزرگ فرهنگی، سربازان فرهنگ غرب با ظاهر‌های بزک کرده مشاهده شده‌اند؛ آنانی که مزار شهدا را با پارک اشتباه گرفته‌اند. مدتی قبل مشاهده شد برخی از دخترکان بی‌حجاب با همراهی وحوش (سگ) در این مکان مقدس به ویژه قطعات شهدا پرسه‌زنی و خودنمایی می‌کنند. این نوع حضور آن هم در این مکان مقدس آزردگی خاطر خانواده‌های شهدا و ایثارگران را به همراه داشته است. آیا باز هم باید سکوت کرد؟
پرواضح است که این وضعیت نشات گرفته از سیاست‌های دولت در نادیده گرفتن قانون عفاف و حجاب و همچنین عدم برخورد با بی‌حجابی در شهر می‌باشد.

 


[ چهارشنبه 90/1/31 ] [ 10:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 52
بازدید دیروز: 825
کل بازدیدها: 4401266