NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

ده ها تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین از جمله 3 تن از فرماندهان این گروهک پس از فرار از اردوگاه اشرف در شمال شرقی بغداد، خود را تسلیم نیروهای امنیتی عراق کردند.

به گزارش شبکه العالم، سخنگوی وزارت دفاع عراق دیروز اعلام کرد 3 تن از فرماندهان گروهک منافقین به همراه ده ها تن دیگر از اعضای این گروهک توانستند از اردوگاه اشرف فرار کنند.

محمد العسکری به خبرنگاران گفت: اطلاعات و گزارشهای موثقی وجود دارد که بسیاری از ساکنان این اردوگاه، قصد دارند از آن خارج شده و عراق را ترک کنند؛ و تا کنون ده ها تن از منافقین و حتی فرماندهان آنها پس از فرار از این اردوگاه خود را تسلیم دولت عراق کرده اند.

وی اسامی این 3 نفر را مریم سنجاری، عبداللطیف شاهرودی، و عبرت کیخانی عنوان کرد.

عبرت کیخانی از فرماندهان گروهک تروریستی منافقین در کنفرانسی مطبوعاتی به خبرنگاران گفت، مسئولان این گروهک توجهی به جان انسانها در اردوگاه اشرف ندارند، زیرا آنها از اعضای عادی هستند و نه فرماندهی کل.

وی تاکید کرد، فرماندهان ارشد گروهک تروریستی منافقین توجهی به قوانین بین المللی ندارند.

عبداللطیف شاهرودی از دیگر فرماندهان گروهک منافین در این کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت، اعضای این گروهک در اردوگاه اشرف برای جنگ حتی با دولت عراق آماده شدند، و آموزشهایی درباره چگونگی درگیری با نیروهای عراقی و گرفتن سلاح آنها داده شده است.

وی خاطرنشان کرد، دخالت در امور داخلی عراق حتی به دخالت در تظاهرات و خرابکاری و خشونت رسیده است.شاهرودی تاکید کرد، فرماندهان این گروهک به عملیات تروریستی، و جنگ و خون ریزی ایمان دارند، و آن را پایه اصلی این گروه می دانند، و عمل مسلحانه از تفکرات این گروهک است.مریم سنجاری نیز به خبرنگاران گفت، اعضای این گروهک از بیش از 25 سال قبل، از هیچگونه حقوق انسانی برخوردار نیستند، و بر اساس ساختار داخلی این گروهک هیچ کدام از اعضا حق اظهار نظر یا ارتباط با خانواده، و استفاده از تلفن و اینترنت را ندارند.

 


[ چهارشنبه 90/1/31 ] [ 11:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 115
بازدید دیروز: 420
کل بازدیدها: 4404007