NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
آیت الله هاشمی اخیرا گفته است که اگر آقا اجازه اهند به قم می روم.
به گزارش جهان وی پیش از این در گفت وگو با یک ماهنامه اظهار داشت که قصد استعفا از سمت های سیاسی کنونی را داشته است که بنا به برخی ملاحظات آنرا تاخیر انداخته است.همچنین مدتی پیش جهان به نقل از یکی از وابستگان وی نوشت که استعفای آیت الله هاشمی جدی است.این در حالی است که برخی از نزدیکان و دفتر ایشان تلاش کردند اخبار مربوط به این موضوع را تکذیب کنند.
با این حال روز گذشته رفیقدوست از دیدار خود با آیت الله هاشمی گفت و در آن خبر جدیدی در این رابطه داد.

به گزارش جهان محسن رفیقدوست با بیان اینکه تنها اختلاف آقای هاشمی با رهبری بر سر ریاست جمهوری احمدی‌نژاد است گفت:آقای هاشمی مناعت طبع زیادی دارد. من اخیرا که با ایشان دیدار کردم، آقای هاشمی گفت اگر آقا واقعا اجازه دهند من به قم می‌روم اما ایشان اجازه نمی‌دهند.

وی این حرف آقای هاشمی را به معنای قهر کردن ندانست و افزود: آقای هاشمی البته فرمودند تا وقتی که رهبری بخواهند من محکم ایستاده‌ام اما به نظرم آقای هاشمی احساس خستگی می‌کنند. ‌امروز آقای هاشمی در هیچ موردی به جز ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد با رهبری نظر مخالف ندارند. به هر حال ایشان به عنوان یک انسان 76 ساله، معتقد است آقای احمدی‌نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیستند. البته این نظر را خیلی‌های دیگر هم می‌گویند اما آنها مهم نیستند. آقای هاشمی مهم است.

رفیقدوست در خصوص توقع مردم از آقای هاشمی در برخورد با فرزندانشان، با بیان اینکه شما از کجا می‌دانید که برخورد نکرده‌اند، اظهار داشت: مگر حضرت امام(ره) توانستند جلوی سید حسین را بگیرند؟
رفیقدوست در پاسخ به این سؤال که اما رهبر انقلاب فرمودند مردم در این قضایای اخیر بهتر و جلوتر از خواص حرکت کرده‌اند به خبرگزاری فارس ‌گفت: من پس از راهپیمایی 22 بهمن خدمت آقای هاشمی رسیدم. علیرغم شعارهای تندی که علیه ایشان داده شد، آقای هاشمی گفت من بعد از این دو راهپیمایی خیلی ابتهاج پیدا کردم چرا که دیدم همه شعارها در حمایت از رهبری، امام(ره) و انقلاب بود.
وی تاکید کرد: آقای هاشمی در تمامی دیدارهایشان استدلال‌شان این است که تکلیف شرعی همه حرکت پشت سر رهبری است.
[ شنبه 89/5/2 ] [ 11:58 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 138
کل بازدیدها: 4400054