NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، نوبت شمای این هفته بی‌بی‌سی فارسی با آغاز ماه مبارک رمضان به نفع کسانی که به روزه خواری علنی می پردازند به فرافکنی پرداخته است.
این سایت در متن خبر خود آورده است: "فرا رسیدن ماه رمضان ممکن است برای عده ای هم چندان خبر خوبی تلقی نشود، چون به مدت یک ماه نمی توانند در محل کار یا تحصیل خود و به طور کلی در محل های عمومی چیزی بخورند."
البته این سایت آشکارا دین را امری شخصی و فردی دانسته و به ترویج سکولاریسم می پردازد تا جایی که می نویسد: "بی شک روزه گرفتن کاملا شخصی است اما متاسفانه حکومت آن را اجبار تلقی کرده و با روزه خوری برخورد می کند."
البته بی‌بی‌سی فارسی در اقدامی جالب روزه داری را نیز مضر معرفی می کند:
"بزرگترین علامت رسیدن ماه رمضان وفور ناگهانی زولبیا بامیه است که به عقیده اکثریت قریب به اتفاق پزشکان برای سلامتی مضر است. علامت دیگر ماه رمضان دهان های بد بو و عصبی بودن و بهانه برای کم کاری روزه داران است."
بخشی از نظرات توهین آمیز بی‌بی‌سی فارسی علیه روزه داری و ماه مبارک رمضان به شرح زیر است که به دلیل قبح فراوان «خبرنامه دانشجویان ایران» از انتشار همه آن معذور است:
ماه رمضان فقط ماهی است که مردم خودشان را فریب می دهند.
ماه رمضان نباید هیچ فرقی از نظر اجتماعی با بقیه ماه ها بکند مغازه ها و رستورانها باید باز باشند و مردم زندگی خود را بکنند.
به نظر من نزول ادیان فقط برای دوران و جامعه و مکان خود بوده و نمیتوان انرا به همه جا و زمان تعمیم داد مثلا همین روزه گرفتن.
من همون گشنگی رو هم نمیکشم فکر میکنم اینطوری خدا هم راضی تر است و به نظر من روزه کاملا امری شخصی است

[ شنبه 89/5/23 ] [ 5:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 136
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4405955