NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

شاید کسی باور نمی‌کرد که روزی در این کشور، رئیس مجلس آن دست به خرید و فروش محموله تریاک زده باشد. اما این موضوع در این کشور اتفاق افتاده است. و اتفاقا اسناد آن نیز چنان‌چه ملاحظه خواهید کرد موجود است...شاید کسی باور نمی‌کرد که روزی در این کشور، رئیس مجلس آن دست به خرید و فروش محموله تریاک زده باشد. اما این موضوع در این کشور اتفاق افتاده است. و اتفاقا اسناد آن نیز چنان‌چه ملاحظه خواهید کرد موجود است. طبق سند زیر سردار فاخر حکمت، رئیس مجلس شورای ملی دست به انجام چنین کاری زد. متن این سند که تصویر آن در زیر قابل رویت است بدین شرح است:
شماره: 2-3-972 تاریخ: 20/3/37
موضوع: حمل تریاک قاچاق
در مسافرت اخیر آقای سردار فاخر حکمت رئیس مجلس شورای ملی به شیراز مشارالیه به اتفاق بدرالملوک حکمت همشیره‌زاده‌اش به جمع‌آوری محصول مزارع تریاک املاک خود پرداخته و تریاکها در دو نوبت به وسیله اتومبیل مذکور و به همراهی آقای سردار فاخر حکمت تا آخرین نقطه حوزه استحفاظی ژاندارمری شیراز حمل و در آنجا به گل‌مکانی قاچاق‌ فروش معروف تحویل گردیده و نامبرده نیز به همراهی بانو بدرالملوک حکمت که دارای کارت شناسایی آقای رئیس مجلس بود، تریاکها را به تهران حمل و تحویل حسین سیگاری و داودی قاچاق‌فروشان معروف نموده‌اند.
توضیح آنکه پس از ورود تریاکهای فوق به تهران بهای تریاک به میزان قابل ملاحظه‌ای تقلیل یافته و 75 گرم آن از 2800 ریال به 1100 ریال تنزل نموده است.
1- اصل در پرونده آقای سردار فاخر حکمت
2- اسامی قاچاقچیان در دفتر ثبت
3- رونوشت در پرونده قاچاق تریاک بایگانی شود.

 


[ شنبه 90/2/31 ] [ 8:13 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 53
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392148