NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
یکی از بزرگترین شرکت‌های بیمه جهان در مهمانی قدردانی از خدمات کارکنان خود، عده‌ای روسپی استخدام کرد.یکی از بزرگترین شرکت‌های بیمه جهان در مهمانی قدردانی از خدمات کارکنان خود، عده ای روسپی استخدام کرد.
این شرکت بیمه، "مونیخ ری" نام دارد و بزرگترین شرکت بیمه‌کننده شرکت‌های بیمه جهان است.
مسئولان یکی از زیر مجموعه‌های این شرکت به نام "ارگو" به بی‌بی‌سی گفتند این مهمانی برای قدردانی از عده‌ای از فروشندگان این شرکت در سال ???? ترتیب داده شده بود.
یکی از سخنگویان این شرکت می‌گوید برگزارکنندگان این مهمانی اکنون دیگر در این شرکت کار نمی‌کنند.
این مهمانی در یکی از چشمه‌های آب گرم مجارستان در شهر بوداپست، برای تشکر از فروشندگان موفق و تراز اول این شرکت ترتیب داده شد. در این مراسم ??? مهمان و ?? روسپی حضور داشتند.
یکی از روزنامه‌های اقتصادی چاپ آلمان در مورد این مهمانی نوشته است که از این روسپی‌ها خواسته شده بود بازوبندهایی با رنگ‌های متفاوت ببندند تا مشخص شود باید به کدام گروه از مهمانان خدمات ارائه کنند و پس از هر بار ارائه خدمات بر بازوی آنها مهر زده می‌شد!
روزنامه هاندلزبلات از یکی از شرکت کنندگان در این مهمانی نقل کرده است که مهمانان می‌توانسته‌اند با این روسپیان "هر کاری که می‌خواسته‌اند انجام دهند".
این فرد که از او نامی برده نشده به روزنامه هاندلزبلات گفته: "این زنان بازوبند‌های قرمز و زرد بسته بودند. بعضی از آنها میزبانی مراسم را برعهده داشتند و عده‌ای دیگر سایر خدمات را ارائه می‌دادند. البته گروه دیگری از این زنان که مچ بند سفید بسته بودند، فقط به مدیران شرکت و یا فروشنگان درجه یک خدمات ارائه کردند".
یکی از سخنگویان این شرکت ضمن تایید برگزاری چنین مراسمی به بی‌بی‌سی گفت که البته این شیوه رایج و معمول تقدیر کردن از کارکنان این شرکت نیست!

[ شنبه 90/2/31 ] [ 12:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 329
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392669