NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

در پی مصاحبه ‌‌عباس سلیمی‌نمین رئیس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ معاصر ایران ‌با فارس که در تاریخ 28 / 2/ 90 در این خبرگزاری منتشر شد، فاطمه رجبی در پاسخ به مطالبی که سلیمی‌نمین درباره وی گفته بود، توضیحاتی داده که بخس هایی از آن در ذیل می‌آید:
* قطعا انتظار نیست کسی که به هر حال مدیریت مرکز تاریخی را گرفته یا از خواندن آن کتاب صرف عنوان آن خودداری نمایند و یا پس از مطالعه از درک محتوای روشن کتاب که عموم ملت بدان پی‌بردند، عاجر باشد و در هر صورت به دلخواه خود تفسیر و تأویل نموده، پس از چند سال آنچه در دل دارد، بیرون بریزد و شاید این آغاز یک راه دراز باشد.

* در همان کتاب، اظهارات مقام معظم رهبری و علما و مراجع بزرگوار درج شده که ویژگی منحصر به فرد انتخابات و پیروزی شگفت‌آ‌ور احمدی‌نژاد تاکید و تصریح گردیده است.
* در کلام برخی از بزرگواران، واژه معجزه نیز به کار رفته است. آیا همه اظهارات ناپخته بوده‌اند و تنها آقای سلیمی نمین و بعضی از قلم بدستان مشابه ایشان پخته از ناپخته را تشخیص می‌دهند؟

* آقای سلیمی نمین از جایگاه یک روشنفکر قیم مآب گفته‌اند: قطعا (؟!) می‌توان خانم رجبی را جزء عناصر ناپخته سیاسی ارزیابی کرد که ناخواسته در متوهم نمودن رئیس جمهور تاثیر داشت.
اعلام می‌کنم: اگر آن عنوان واقعا تاثیری منفی و توهم آمیز برای رئیس جمهور داشته نیاز به تخریب این و آن نیست که بسیار صورت گرفت زیرا این جانب در پیشگاه خداوند غفار طلب مغفرت می‌کنم و عذر خود را با تکیه بر نیت خویش اظهار می‌دارم.

* همچنین می‌گویم با وجودی که تلاش قلمی و بیانی بیش از سه دهه اینجانب در مسائل سیاسی، آن هم مبتنی بر اعتقادات شیعی دیدگاه‌های این‌جانب را برای قشرهای مختلف مردم، به ویژه روحانیت عظیم‌الشأن و دانشگاهیان، اعم از مخالف و موافق آشنا نموده است، معلوم نیست آقای سلیمی نمین، با کدام سابقه و لاحقه سیاسی «شفاف و صریح»، ناپختگی سیاسی این جانب را حکم داده‌اند؟ ‌

* در عالم سیاست به آسانی می‌توان شب را روز و سفید را سیاه خواند و کاری نداشت که واقعیت چیست و مردمان چه می‌بینند و ... اما عالم واقع اگر خداوند و حساب را هم در نظر نداشته باشیم، مردمان این عصر و و عصرهای آتی را دارد که با آن سروکار دارند و به قضاوت می‌نشینند.
ج- از آنجا که نخستین و شاید تنها فردی بودم که وزارت زنان و معاونت‌های زنان را در دولت نهم به اعتراض گرفتم، آنهم در نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور چهار ‌مقاله دیگر و آن هم با استناد به سنت معصوم(ع) و روایات معصومین(ع) و نیز، اظهارات مشایی را درباره اسلام، امام عصر (عج)، اسرائیل و غیره در دولت نهم، نه با اشاره و با اظهار برخی، فرد خاص و جریان انحرافی و غیره بلکه با نام و آشکار می‌پذیرم شاید همین مسئله ناپختگی سیاسی از دید سیاسی‌کاران است زیرا آن چنان که می‌اندیشم و بر مبنای اعتقادات دینی‌ام می‌نویسم و سخن می‌رانم.
* خداوند برای اینجانب، مغفرت را رقم زند، که رقم‌‌های دنیوی در قبال آن قابل محاسبه نیست.

 


[ یکشنبه 90/3/1 ] [ 8:48 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 300
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392640