NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
به گزارش اخلاق نیوز به نقل از فارس، خبر روزه‌خواری علی کریمی در تمرین و توهینش به مسئولان منشور اخلاقی، با سکوت مدیران استیل و واکنش‌هایی همراه شد.
"کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین روز گذشته در جریان تمرین پیش از بازی این تیم بعد از انجام حرکتی ناپسند، به بعضی متولیان منشور اخلاقی سازمان لیگ توهین کرد. " این جملات، شروع خبر سایت افکار نیوز است که حکایت از اتفاقی عجیب در تمرین این تیم تهرانی داشت. در ادامه خبر آمده است: "کریمی بعد از این حرکت، با نصیحت مسئولین مواجه شد که بعد از صحبت های مسئولین استیل آذین، این بازیکن بار دیگر به کار خود ادامه داد؛ این در حالیست که هنوز هیچ عکس العملی از سوی حسین هدایتی رخ نداده است. بازیکن 700 میلیونی استیل آذین پیش از این نیز در جریان مسابقات مقدماتی جام جهانی با بستن دسبند سبز به دست خود حاشیه ساز شده بود. "
به گزارش فارس، این حرکت علی کریمی در حالی صورت می‌گیرد که حسین هدایتی و مصطفی آجورلو، نه تنها در قبال روزه‌خواری این بازیکن به اصطلاح ستاره سکوت کرده‌اند؛ بلکه در قبال توهین‌های وی به مسئولان منشور اخلاقی نیز واکنشی نشان نداده‌اند.
علی کریمی که اکنون از تیم ملی هم اخراج شده، به عنوان بازیکنی نظم‌گریز و با اخلاق تند و خودمحورانه مشهور است. وی بارها علیه مدیران و بزرگان فوتبال ایران موضع‌گیری‌های نادرستی گرفته است.
* علیپور: به توهین علی کریمی رسیدگی می‌کنیم
دبیر ستاد منشور اخلاقی گفت: تا گزارش توهین علی کریمی در تمرین استیل آذین به ما نرسد، نمی‌توانیم تصمیم‌گیری کنیم.
علیرضا علیپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه گفته می شود علی کریمی در تمرین روز گذشته استیل آذین به متولیان منشور اخلاقی توهین کرده است، اظهار داشت: تا کنون گزارشی از این موضوع به سازمان لیگ نرسیده است. اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، باید به صورت مستند به ما برسد.
وی افزود: اگر این گزارش به سازمان لیگ برسد، استعلام این خبر را از آقای صافی معاونت فرهنگی باشگاه استیل آذین خواهیم گرفت و سپس تصمیم گیری خواهیم کرد. تا زمانی که این خبر منبع موثق نداشته باشد، نمی توانیم نظر بدهیم.

[ یکشنبه 89/5/24 ] [ 11:26 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 377
بازدید دیروز: 420
کل بازدیدها: 4404269